dit wordt mijn trackday auto tot mijn meerjaren plan klaar is. ik heb er ook nog een drift auto zonder kenteken bij gekocht, voor wat onderdelen. de 325i is zeer strak zonder roest, pitjes en deukjes, een non vanos uitvoering, bijna zonde om als trackdayer te gebruiken. maar het oog wil ook wat.
meerjaren plan.
opel manta A met 400 pk saab turbo motor. nissan 350z 6 bak, e39 m5 achteras, alfa 75 voorophanging, jaguar fussee's en zelfbouw bigbrakes, intrax onderstel, alles volledig doorgelast. duurt allemaal dus nog wel even,
het plan met de beemer, ''lowbudget'' een toch leuke trackday auto neerzetten.
to do ( met een * is al uitgevoerd of gekocht )
Olie verversen *
kvs verversen*
diff olie verversen*
M3 voorbumper met airducts naar de remmen*
M3 Achterdiffuser *
Oranje knipperlichten *
QSP deepdish stuur *
elektrische ramen, spiegels en noodswitch op plek van de radio
shortshifter
remdruk verdeler*
hydraulische handrem*
17 inch motorsport sunflowers *
Semi slicks
M3 toplagers, met om te beginnen een KW V2 schroefset*
Rvs einddemper *
rolkooi * ( nu nog voor dash langs wil deze aanpassen zodat deze achter het dash langs gaat )
zonnedak verwijderen en deze er netjes als losse plaat in kitten
sperdifferentieel ( nog orienteren )
stuggere m3 ophangingsrubbers monteren
chip door orange tuning *
green airfilter * ( moet nog koude toevoer creeren )
325 x 25 remmen voor met of e46 330i klauwen of ik maak 4 pots brembo's pas
remolie vervangen voor ATE super blue
Zoveel mogelijk strippen *
moet dan toch wel een leuke circuit basis hebben.
als mensen nog tips hebben voor een sper diff, welke enig sinds betaalbaar is graag.
de groene 325i mag tevens compleet weg in onderdelen. heeft oa een mig diff enz.