Alles went, ook zwarte spiegelkappen.
Binnenkort weer wat rustiger, gaan we plastidippulleken..
Net de auto in Amerongen gedropt bij een vriend voor de eerste echte poetsbeurt sinds ie in mijn bezit is...4,5 jaar. Het is wel nodig!

De enige moderne Volvo die de moeite waard is, volgens de eigenaar...Petrolhead Tom schreef:Heerlijke lexus!
Ha! Leuk gedaan, bedankt!Wielklem schreef:http://oi59.tinypic.com/qziv0y.jpg
http://oi62.tinypic.com/wuj5m0.jpg
Photoshop van een brave versie
Erg mooie Volvo!
Ik zal het doorgeven!Ferdi Gielen schreef:Poetswerk is netjes gedaan trouwens!
Jah...Tamiya Skyline blauw kan ik me nog goed herinneren net als 4 grote rode Brembo's...Martijn_bmw schreef:netjes gespoten met de knikkerbus!
leuk is dat he die spuitnevelik heb op me 16de eens een complete scooter in de schuur gespoten....
3 dagen later kwam er met snuiten nogsteeds metallic zwart uit me neus
Duidelijk en begrijpelijkEmielS60 schreef:Het is 1 pot nat Niels. De LPT blokken (op de 2.0T na) zijn niet de kwaliteit van de 2.3 variant. Komt allemaal door de dunne cilinderwanden, 83mm boring tov de 81mm boring van de HPT, de 2.3 dus. Nu moet ik wel zeggen dat er behoorlijk veel LPT's rondrijden en dat ook jarenlang probleemloos doen. Het lijkt bij een bepaalde leeftijd wel erger te worden (en dat lees je op het 850forum nu), dus ik wacht ook maar af wanneer het gaat gebeuren. Als het zover is dan gaat er een mooi 81mm boring blokje in.![]()
Ik was op zoek naar een T5 S60, een 2.3 dus, maar het was onmogelijk om een fris aanvoelende T5 met de juiste opties te vinden, ik heb die LPT gok maar genomen. En dat bevalt nog steeds erg goed.