Ben ik niet geweest, deze had geen tijd op zo'n korte termijn. Woensdag pas laat terug, donderdag ochtend gebeld, maar had die dag als die vrijdag geen tijd. Dat weekend gingen wij weg. Kan die garage niets kwalijk nemen, als je naar een ander gaat voor onderhoud snap ik dat ik niet prioriteit 1 ben.Hielke schreef:Fuseekogel,
je had geen vertrouwen in de werkzaamheden van Offenga en wilde bij een andere garage de boel nog een keer uit en in elkaar laten zetten. Wat heeft die garage gezegd?
Overigens hoeft het niet zo te zijn dat het door offenga komt, tenminste dat is nog niet zeker. Het zou natuurlijk toeval kunnen zijn.
Echter men heeft mij de wervel kleppen laten zien, of tenminste wat daar van over was. De kleppen zijn er afgezaagd en met een schroef vastgezet en toen helemaal dicht gesmeerd met vloeibare pakking. Dit kwam nogal exotisch over op zowel de dealer als mijzelf. Persoonlijk was ik ervan uitgegaan dat daar de speciale dopjes voor gebruikt waren die gangbaar zijn.
Het heeft er alle schijn van dat de auto de hele weg heeft geprobeerd te regenereren, wat het hoge verbruik verklaart. (Heb de auto net en dacht bergen enz, dus geen aandacht aan geschonken) waarom de auto niet in storing is gesprongen of gewaarschuwd heeft is nog niet duidelijk. Ik hoop daar maandag meer over te horen, ook of het roetfilter overleden is, dan gaat de reparatie over de €3000 heen.