Riceaux schreef:Op de site van vanosrepair staat een lijst met garage's die zij aanbevelen. 1 uitzoeken die het dichtste bij zit voor jou en het daar laten doen. Bij Offenga zou het mij 350 euro gaan kosten. Maar ik laat het niet meer doen.
Ja Rico die had ik al gevonden, maar leveren die allen dezelfde kwaliteit? En hoe groot is het risico dat het niet goed gaat? Heb al via iemand hier op DF goede verhalen gehoord van P Motorsport en die is nog scherp qua prijs ook!
Roberto schreef:Blijft een lastige discussie dit.
Mijn M54 met dubbel vanos heeft inmiddels 230.000 km achter te kiezen maar eigenlijk merk ik nog niks van de genoemde symptomen. Anderzijds zijn onderstaande (behalve de ratel) natuurlijk ook weer erg lastig te controleren...
''Vermogensverlies onderin. Stationairlopen kan slechter zijn. Bekende vanosratel. Verhoogd verbruik. ''
Raden jullie aan de seals te vervangen omdat ze bij deze kilometerstand versleten zouden moeten zijn?
Met 230.000 km is het denk ik niet verkeerd om het uit te (laten) voeren, en combineren met andere werkzaamheden nu het kleppendeksel eraf is, is natuurlijk ook een goed excuus!