De auto blijft nog even tot na die tijd, dus zou het erg leuk vinden deze mee te pakken.
Maar, moet het wel droog zijn, ik wacht dus nog even af!
Ik moet helaas toch annuleren. Volgende keer weer van de partijJWdrive schreef:Ik ben van de partij voor de Streetlegal sessie.
Dan zal ik droog weer voor je bestellen.JasperM schreef:Nou, als het droog weer is kom ik zeker 2 uurtjes rijden tijdens de street legal sessie.
Niet alleen vanwege de crisis….smiley schreef:
Ik denk dat er afgelopen jaren best wel wat mensen zijn die hun trackspeelgoed de deur uit hebben moeten doen door de crisis.
Ziet er nu al weer een stuk beter uit, niets zo ...JasperM schreef:Aaaargh, de weersverwachting is nog niet zo vriendelijk voor ons, hopelijk trekt het bij.
Ik ga in ieder geval zondag de auto helemaal klaarmaken, duimen op het beste.
Is geen enkel probleem Alex, hij is van harte welkom!Alexsti schreef:Hier ook net de Subaru klaar gemaakt voor dinsdag.![]()
Peter , heb een kennis is geen DF lid maar wil graag komen nadat ik op deze streetlegal sessiehad gewezen.
Is het een probleem als hij dinsdagmiddag langskomt en cash betaald bij de inschrijftafel?
Naam : Frank , met een Alfa Romeo 156.
Ja hoor. Alleen kan je dan niet meer rijden. Het eindigt om 17.00 uur.Walter schreef:Zo'n streetlegal-sessie is wellicht nog wel leuk als het regent die dag.![]()
Kun je ook op de avond zelf nog aan komen zetten?
Leuk. Zijn dit gewone dagen, of met straatsessie uurtjes erin?Peter Tunissen schreef:Zullen we speciaal voor de mensen voor wie deze data niet uitkomen dan op zondag 3 augustus en zaterdag 9 augustus nog maar een paar circuitdagen op Zandvoort organiseren?
Ok, dat is bij deze geregeld...![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten