Hotel in london
- tomgtr
Re: Hotel in london
De heren hebben ook nog een ander hotel waar je mer RR van vliegveld wordt gehaald. Heb je heleemaal geen auto nodig. Ik blijf op de kleintjes letten he?
-
Ook heel waar, zijn veel hotelketens die het stukken beter doen (bilderberg ben ik fan van bijv)///Joost schreef:Hilton is tegenwoordig niet meer het summum wat het vroeger was. Als je ziet welke hotels tegenwoordig de naam Hilton dragen.
- tomgtr
Is nogal verschillend. Hilton R'dam was te lelijk voor woorden maar schijnt na verbouwing weer ok te zijn. Hilton Den hHaag schijnt ook top te zijn. Maar je kan zeker niet meer blind varen op de naam.
- JoostSchouten
Booking.com recensies geven vaak een goed beeld.
Ook de kamertips op Tripadvisor zijn vaak handig. Dat je bijv. om een kamer aan de achterkant v.h. hotel moet vragen.
Bij Hilton ligt het er maar net aan hoe nieuw het hotel is of dat het recent gerenoveerd is.
Is alleen belachelijk dat je daar soms nog 15,- voor 24 uur internet moet betalen.
Is bij meer hotels in de hogere prijsklasse, terwijl je bij een ander budgethotel gratis snel internet hebt.
Ook de kamertips op Tripadvisor zijn vaak handig. Dat je bijv. om een kamer aan de achterkant v.h. hotel moet vragen.
Bij Hilton ligt het er maar net aan hoe nieuw het hotel is of dat het recent gerenoveerd is.
Is alleen belachelijk dat je daar soms nog 15,- voor 24 uur internet moet betalen.
Is bij meer hotels in de hogere prijsklasse, terwijl je bij een ander budgethotel gratis snel internet hebt.
- tomgtr
Bij Sheraton in Portugal 25 Euro per dag. Koop ik bij aankomst vliegveld wel een data kaarteje van een tientje of zo en ben een week voorzien van internet.