Hotel in london
- Downforce Hans
Hotel in london
Heeft iemand goede ervaringen met een Hotel in London voor een beetje redelijke prijs?
Grtz, Hanz06
Grtz, Hanz06
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Downforce Hans
Re: Hotel in london
Dat had een antwoord van mij kunnen zijn................ 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Gewoon even op booking.com kijken 

- Fernando
Laatste keer zat ik in het Strand Palace Hotel en dat was een prima ervaring voor een redelijke prijs...
- Downforce Hans
Ik kan op zoveel sites kijken maar ik heb liever een adres van iemand die ergens is geweest en tevreden was over kamer en service.Wouter81 schreef:Gewoon even op booking.com kijken

- Tristan
Ga eind dit jaar naar Londen dus subscribed. 
Ben ook benieuwd naar de ervaringen.

Ben ook benieuwd naar de ervaringen.
- Fernando
Tja ervaringen, meestal strompel ik stomdronken m'n kamer in om vervolgens op een stoel in slaap te vallen danwel brakend
in een innige omhelzing met de wc-pot. Wat ik me wazig kan herinneren was dat de kamers er wel ok uitzagen en alles was de volgende dag weer keurig opgeruimd inclusief de badkamer en wc. Dit alles natuurlijk volledig de schuld van m'n Engelse collega's die ik probeerde bij te houden de avond ervoor... 

- ///Joost
Enkele jaren gelden zat ik in het Cumberland Hotel bij Marble Arch. Een modern ingericht hotel met nette kamers. Ik had er goede ervaringen mee verder.
Tijdje terug in het Corus Hotel bij Hyde Park. Netjes, maar verder niets bijzonders. Ook goede ervaringen.
Tijdje terug in het Corus Hotel bij Hyde Park. Netjes, maar verder niets bijzonders. Ook goede ervaringen.
- Riceaux
Welke wijk wil je zitten? En met of zonder auto? Schoonzusje en haar vriend wonen in Londen dus kan wel even navragen voor je dan. 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Volgens mij is 't alweer rond 1990 dat ik voor 't laatst in Londen was.
We zaten 'n lang weekend in iets met Palace...
Buckingham ofzo, kan dat?
Was volgens mij tijdens Carnaval, een hoop verklede kereltjes.

We zaten 'n lang weekend in iets met Palace...
Buckingham ofzo, kan dat?
Was volgens mij tijdens Carnaval, een hoop verklede kereltjes.

- Downforce Hans
Ik ga met de auto........Riceaux schreef:Welke wijk wil je zitten? En met of zonder auto? Schoonzusje en haar vriend wonen in Londen dus kan wel even navragen voor je dan.

- Riceaux
En in welke wijk wil je zitten?Downforce Hans schreef:Ik ga met de auto........Riceaux schreef:Welke wijk wil je zitten? En met of zonder auto? Schoonzusje en haar vriend wonen in Londen dus kan wel even navragen voor je dan.
- Downforce Hans
Beetje richting het centrum........
Mag ook wel iets er buiten maar wil geen uur hoeven te reizen om in het centrum te komen.
Mag ook wel iets er buiten maar wil geen uur hoeven te reizen om in het centrum te komen.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Grappig, paar jaar geleden ook in dat hotel gezeten.Fernando schreef:Laatste keer zat ik in het Strand Palace Hotel en dat was een prima ervaring voor een redelijke prijs...

Ik was gister nog in Londen maar toen zaten we in een plaatsje vlakbij Gatwick (Crawley) in het Holiday Inn Crawley Worth. 4 Sterren, erg keurig verder. Schoon, mooi, aardig personeel, goede service. Dan zit je niet in Londen maar met de trein vanaf Gatwick sta je met de Gatwick Express een half uurtje later minuten later midden in de stad (Victoria Station, vlakbij Buckingham Palace).
- tomgtr
Ik ken de eigenaars van dit hotel. Mooi klein hotel. Vlakbij Oxford street maar toch in rustige buurt. Echt een aanrader en kan denk ik nog wel beetje korting regelen.
http://www.tenmanchesterstreethotel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tenmanchesterstreethotel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tristan
Leuk hotel, hou ik in gedachten Tom. 

- Martin van der Zwaard
Ik heb een aantal jaren terug in NH Kensington gezeten. Erg goed hotel.
Vlak bij een metrostation dus je zit zo midden in het centrum. Ook genoeg restaurantjes in de buurt van het hotel. Is ons goed bevallen.
Vlak bij een metrostation dus je zit zo midden in het centrum. Ook genoeg restaurantjes in de buurt van het hotel. Is ons goed bevallen.
-
airbnb Hans!
- Erik dB
Euuh. Het centrum? Het is Amsterdam niet 
Cumberland hotel is m.i een goede keus, vlakbij metro en enkele grote winkelstraten. En ligt ook wel in een centrum

Cumberland hotel is m.i een goede keus, vlakbij metro en enkele grote winkelstraten. En ligt ook wel in een centrum

- Kasteel
Zat vorig jaar in Hilton in de buurt van Hyde Park (?), was super schappelijk qua prijs (verbaasd) en met prima betaalbare parkeergelegenheid.
-
Daar heb ik ook gezeten, goede ervaring.Kasteel schreef:Zat vorig jaar in Hilton in de buurt van Hyde Park (?), was super schappelijk qua prijs (verbaasd) en met prima betaalbare parkeergelegenheid.
- ///Joost
Hilton is tegenwoordig niet meer het summum wat het vroeger was. Als je ziet welke hotels tegenwoordig de naam Hilton dragen. 

-
Chamberlain Hotel, Minories, Londen.
Hele lekkere pub onder de metrolijn op rol afstand, best leuk wijkje, dicht bij londen tower en dichtbij metro station.
Hele lekkere pub onder de metrolijn op rol afstand, best leuk wijkje, dicht bij londen tower en dichtbij metro station.
- Sjoerd
Suggestie van Tom is goed gelegen voor London (met name shopping en eten). Goede tip!
Auto heb je niets aan in London; aan de andere kant de UK airports zijn de allerergste in zijn soort.
Ik kijk meestal op trivago en pak een deal op een hotel in de buurt van de buurt waar ik wil zitten.
Auto heb je niets aan in London; aan de andere kant de UK airports zijn de allerergste in zijn soort.
Ik kijk meestal op trivago en pak een deal op een hotel in de buurt van de buurt waar ik wil zitten.