BMW M4 Concept
-
Re: BMW M4 Concept
Dat klopt.
De M2 op basis van de huidige coupe zou de laatste RWD kunnen zijn!
Alleen in de toekomst zet bmw het UKL Platform op. Dat zal betekenen dat de komende X1 en de 1 serie voorwiel aandrijving krijgen. Er komt waarschijnlijk ook een 4 deurs 1 serie op basis van het UKL platform ook FWD
En nu is maar te hopen dat de 2 serie wel RWD krijgt. De kans is aanwezig dat dat niet zo is. Dat zou betekenden een 2 serie M voorwiel aandrijving iemand intresse? lol
De optie die je straks hebt is alleen dat je vanaf de 3 serie een RWD kan rijden die dan inmiddels zo groot is dat men de showroom deuren moet gaan vergroten:)
De M2 op basis van de huidige coupe zou de laatste RWD kunnen zijn!
Alleen in de toekomst zet bmw het UKL Platform op. Dat zal betekenen dat de komende X1 en de 1 serie voorwiel aandrijving krijgen. Er komt waarschijnlijk ook een 4 deurs 1 serie op basis van het UKL platform ook FWD
En nu is maar te hopen dat de 2 serie wel RWD krijgt. De kans is aanwezig dat dat niet zo is. Dat zou betekenden een 2 serie M voorwiel aandrijving iemand intresse? lol
De optie die je straks hebt is alleen dat je vanaf de 3 serie een RWD kan rijden die dan inmiddels zo groot is dat men de showroom deuren moet gaan vergroten:)
-
- Auto: Fun Damn Mentally
M2 is dus eind 2015 begin 2016 met N55 blok en rwd begreep ik. Wachten dus:)
Verder. M3/4. Dik stoer toppie.
Er staat gewoon wat. Een M4 DTM is net zo 'groot' lol:)
Verder tóch theoretisch de M3 en dan in wit of Silverstone(ja boring blablablabla, de auto en 't model is dus niet boring he)
Maar ik verwacht géén scherper (in)sturende auto tov de 1M, wel tov de wat lompe taaie E90 M3. Ook heeft de M3/4 natuurlijk electrische besturing. En 'moet' men 'm (jammergenoeg?) in M DCT ipv 6 bak kiezen.
Dat zijn de enige 2 dingen die me 'zorgen' baren tov wat ik nu heb.
Verder is het gewoon 'n hele dikke stoere echt 'mooie' kar. Dit tov eigenlijk alles in die prijsregionen behalve de oncoming C AMG(vind ik)

Verder. M3/4. Dik stoer toppie.
Er staat gewoon wat. Een M4 DTM is net zo 'groot' lol:)
Verder tóch theoretisch de M3 en dan in wit of Silverstone(ja boring blablablabla, de auto en 't model is dus niet boring he)
Maar ik verwacht géén scherper (in)sturende auto tov de 1M, wel tov de wat lompe taaie E90 M3. Ook heeft de M3/4 natuurlijk electrische besturing. En 'moet' men 'm (jammergenoeg?) in M DCT ipv 6 bak kiezen.
Dat zijn de enige 2 dingen die me 'zorgen' baren tov wat ik nu heb.

Verder is het gewoon 'n hele dikke stoere echt 'mooie' kar. Dit tov eigenlijk alles in die prijsregionen behalve de oncoming C AMG(vind ik)
- Tristan
Je kan gewoon handbak kiezen. 

-
Dat weet ik:)Tristan schreef:Je kan gewoon handbak kiezen.
Maar is duurder in NL toch en op den duur niet al te handig als je er na 'n tijdje vanaf wil schat ik zo in(been there done that met de 335i)
-
Eerst vond ik die zwarte wielen op die mineralwitte bij m'n dealer niet geweldig, maar nu zie ik deze F80 M3 in SSII met zwarte wielen...en zelfs dat rode interieur zou ik wel mee kunnen leven, min of meer:)
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1002303" onclick="window.open(this.href);return false;
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1002303" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robin Hartog
Robin schreef:Eerst vond ik die zwarte wielen op die mineralwitte bij m'n dealer niet geweldig, maar nu zie ik deze F80 M3 in SSII met zwarte wielen...en zelfs dat rode interieur zou ik wel mee kunnen leven, min of meer:)

- Petrolhead Tom
De nieuwe M3 is voor mij echt weer een droom BMW. Geeft mij weer een beetje het E46 M3 gevoel. Wat een geniale kar om te zien!
M4 vind ik gay. Zowel de naam als het ontwerp. De 4 serie is voor mij de ultieme Audi BMW. Mooi maar niks verrassends aan.

- Tristan
Even afgezien van de kleur velgen......

-
^^^^
Tristan, op die heb ik in die draad daar al gereageerd, iets van: WRX STi in 'n elegant jasje.
Ik vind 'm prima, maar niet in Nederland. Ergens in California ofzo:)
Tristan, op die heb ik in die draad daar al gereageerd, iets van: WRX STi in 'n elegant jasje.
Ik vind 'm prima, maar niet in Nederland. Ergens in California ofzo:)
-
- Auto: M3P, 130i
Zijn die brede achterspatborden standaard M4? 

-
Eerst maar even op de M2 wachten.
Hij mag dan wel stoer lijken maar 4 meter 67 lengte is niet nimble:)
De m2 krijgt ook veel opties van de M3/M4
http://www.bimmertoday.de/2014/03/25/20 ... er-vision/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmertoday.de/2014/03/25/20 ... er-vision/" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M2 is the car to have .....niks verder ten nadele van M3-4, mooi, snel, maar qua formaat haak ik af, das persoonlijk uiteraard, wie hem wil die bestelt hem maar........
Liever 1000kg dan 1000pk las ik net, zo is het ook, tenzij 1000kg met 1000pk
Net terug dealer, nieuwe PS2 rondom op de 1M, leenauto een nieuwe 116i, ik moet toegeven hij is echt vlotter dan de vorige generatie (dat was de Fred Flinstone uitvoering; mee trappen om tempo te maken), maar ook hier geldt dat ie groot en lomp aanvoelt, zeer gevoelloos in bediening, sturen, koppelen/schakelen, standaard stoffen stoelen zitten ook niet best................mooi hoor als je pensionado bent, maar tjezus hier wil je toch niet serieus mee rijden??
D`r zit net zo veel gevoel in als in een dooie vinger............echt iets voor een anesthesist, die bij voorkeur net van zij/haar pensioen geniet, deze kar
Voor het betere gevoelloze gevoel........

Liever 1000kg dan 1000pk las ik net, zo is het ook, tenzij 1000kg met 1000pk

Net terug dealer, nieuwe PS2 rondom op de 1M, leenauto een nieuwe 116i, ik moet toegeven hij is echt vlotter dan de vorige generatie (dat was de Fred Flinstone uitvoering; mee trappen om tempo te maken), maar ook hier geldt dat ie groot en lomp aanvoelt, zeer gevoelloos in bediening, sturen, koppelen/schakelen, standaard stoffen stoelen zitten ook niet best................mooi hoor als je pensionado bent, maar tjezus hier wil je toch niet serieus mee rijden??
D`r zit net zo veel gevoel in als in een dooie vinger............echt iets voor een anesthesist, die bij voorkeur net van zij/haar pensioen geniet, deze kar

- WJ
De 3/4 lijkt mij juist wel een heerlijke daily naast een Cayman. 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
haha, de 1M als DD prima, een Cayman GTS als DD idem..........WJ schreef:De 3/4 lijkt mij juist wel een heerlijke daily naast een Cayman.
Romo; pick your poison...............

Misschien maar om en om of zo..........

- GTRene
als de m2 er zo uit komt te zien dan is die wel leuk, de andere (m3 m4) zijn ook wel mooi maar idd groot, minder een 'spele' ding lijkt me.Andre schreef:Eerst maar even op de M2 wachten.
-
Lijkt wel 'n gekrompen M4:)GTRene schreef:als de m2 er zo uit komt te zien dan is die wel leuk, de andere (m3 m4) zijn ook wel mooi maar idd groot, minder een 'spele' ding lijkt me.Andre schreef:Eerst maar even op de M2 wachten.
SKI-TTE-REND ding. Afwachten dus. Romo kun je nog cancellen?

- Robin Hartog
Romo neemt hem er gewoon bij tegen die tijd.Robin schreef:Lijkt wel 'n gekrompen M4:)GTRene schreef:als de m2 er zo uit komt te zien dan is die wel leuk, de andere (m3 m4) zijn ook wel mooi maar idd groot, minder een 'spele' ding lijkt me.Andre schreef:Eerst maar even op de M2 wachten.
SKI-TTE-REND ding. Afwachten dus. Romo kun je nog cancellen?

- romo
Ja, die kan er wel bij, nog wel even parkeerruimte reserveren
Over cancelen gesproken, ik lees dat op Bimmerpost wel eens. Niet dat ik dat wil, maar kan dat hier ook, kortom hoe is dat eigenlijk juridisch?
Na koopcontract te hebben ondertekend enige (wettelijke) bedenktijd neem ik aan, daarna is het klaar denk ik
edit; nee dus, geen bedenktijd bij roerende goederen;
http://www.anwb.nl/rechtshulp/koop-en-o ... -annuleren" onclick="window.open(this.href);return false;

Over cancelen gesproken, ik lees dat op Bimmerpost wel eens. Niet dat ik dat wil, maar kan dat hier ook, kortom hoe is dat eigenlijk juridisch?
Na koopcontract te hebben ondertekend enige (wettelijke) bedenktijd neem ik aan, daarna is het klaar denk ik

edit; nee dus, geen bedenktijd bij roerende goederen;
http://www.anwb.nl/rechtshulp/koop-en-o ... -annuleren" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
N55 blok "engine of the year"
http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1002654" onclick="window.open(this.href);return false;
M3-4 blok maar 3e ..........oeps, das ook wel eens anders geweest
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1002654" onclick="window.open(this.href);return false;
M3-4 blok maar 3e ..........oeps, das ook wel eens anders geweest
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
ik las net iets van S55 oid? hoeveel anders is die dan de N55 behalve dan het hogere vermogen.
- Petrolhead Tom
Annuleer die order maar Romo.

- Robin Hartog
Man, silverstone is ook een schitterende kleur zo. Mooie lijnen als je hem zo bekijkt:

- dvh
Whoeps.
Vind de M4 gewoon een mooie auto's. Goed rijden doet het allemaal wel.
M2 is gewoon geen fraai ding. In het oranje wel lekker. Maar na het WK zul je daar snel op uitgekeken zijn.
De M4, top.
De Cayman. Leuke auto.. Maar doet me te weinig.
Een probleem. De financiën. Back to the 316 that is......
Vind de M4 gewoon een mooie auto's. Goed rijden doet het allemaal wel.
M2 is gewoon geen fraai ding. In het oranje wel lekker. Maar na het WK zul je daar snel op uitgekeken zijn.
De M4, top.
De Cayman. Leuke auto.. Maar doet me te weinig.
Een probleem. De financiën. Back to the 316 that is......

- GTRene
bmw M4 vs Porsche Cayman GTS zou geen vergelijk zijn, 2 totaal verschillende auto's
wel knap dat de M4 zo rap is en rapper dan de Cayman S, magoed de M4 heeft ook heel wat meer paardjes dacht ik en het gewicht valt me reuze mee, iets van 1475 oid? das netjes vergeleken bij de oude kleinere M3's

wel knap dat de M4 zo rap is en rapper dan de Cayman S, magoed de M4 heeft ook heel wat meer paardjes dacht ik en het gewicht valt me reuze mee, iets van 1475 oid? das netjes vergeleken bij de oude kleinere M3's
- Hielke
Tis een schitterend gelijnde auto. Maar je moet 'm wel in een lichte kleur nemen.
Nou ja, eigenlijk moet je gewoon een Porsche nemen. Maar da's logisch.
Nou ja, eigenlijk moet je gewoon een Porsche nemen. Maar da's logisch.