Van't weekend maar eens verder kijken.

Net ff voor een paar euro een nieuwe pomp gehaald, probleem opgelost.Maus schreef:Nippel heeft voldoende ruimte (niet tegen de velg) en ik druk 'm max op 't ventiel.
Van't weekend maar eens verder kijken.
Het gaat inderdaad steeds harder, maar een KOM pakken vind ik wel leuk maar zeker niet belangrijk. Omdat het me vooral om een hoog gemiddelde gaat tijdens een tijdrit. Als ik moet gaan bijhouden waar precies de segmenten beginnen om een KOM te scoren ben ik uit mijn fietsritme. Je trapt dan lens op die KOM met als gevolg dat je daarna leeg bent. Terwijl ik dan nog 30 km "moet" tijdrijden. Bij tijdrijden zijn pieken niet belangrijk maar een hoog gemiddelde.jspr schreef:Gaat steeds harder!
Wanneer ga je die KOM pakken of is dat enkel te doen met goede wind?
Je kunt nog amper losse kransjes vinden. Veelal bestaan de bovenste (3) kransjes ook uit een stuk. De duurdere cassettes zijn zelfs uit een stuk gefreesd. Bovendien kan je ketting maar een bepaalde afstand omhoog 'schakelen', dus je kunt niet zomaar een groot kransje erop zetten, mocht dit al technisch mogelijk zijn.indobesar schreef:Hi Joost, die mening deel ik wel. Als is DDX wellicht een uitzondering op de regel.
Mij gaat het om de verhouding 12-25 welke ik nu heb. Voor de steile (>12%) klimmen is T25 wellicht niet ideaal, vandaar mijn vraag waar jullie mee rijden en in hoeverre 1 krans vervangen kan worden of alleen de gehele cassette.
Gebruikers op dit forum: Andry, Berrie, beske, De fiscalist, Edwin de Haas, Fabian, Hans44, HJ2, Joël D., MarcF, Mark 320iS, Wimo en 7 gasten