[08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

[08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Peter Tunissen » 21 dec 2013, 19:32

Afbeelding

Op dinsdag 8 juli organiseert Driving Fun voor de 39e keer een circuitdag op het lange Grand Prix circuit van CPZ, oftewel Circuit Park Zandvoort.
Circuitdagen zijn bij uitstek de manier om op een veilige, rijbewijsveilige en vooral hele leuke manier je eigen grenzen en de grenzen van je auto beter te leren kennen.

Programma
Het programma van deze dag ziet er als volgt uit:
08:00 - 09:00 - Inschrijven in Mickey's
09:00 - 12:00 - Open pitlane rijden ochtendsessie
12:00 - 15:00 - Open pitlane rijden middagsessie
15:00 - 17:00 - Open pitlane rijden streetlegal sessie

Prijs
Deelname aan de hele dag kost €325 per auto.
Tweede rijders en bijrijders betalen €10 per persoon.
Een auto delen met meerdere rijders is dus ook mogelijk.
Deelname aan uitsluitend de ochtendsessie (tot 12:00) kost €200 per auto, deelname aan uitsluitend de middagsessie (12:00 - 15:00) kost €225 per auto en deelname aan de streetlegal sessie (15:00 - 17:00) kost €125 per auto.

Inschrijven
Inschrijven kan door op onderstaande button te klikken en je gegevens in te vullen.
Je ontvangt dan automatisch via de mail een bevestiging.
Let op: je deelname is pas definitief na ontvangst van je betaling.

Afbeelding

Eisen
*) Auto's dienen vrij te zijn van vloeistoflekkages en te beschikken over deugdelijk werkende remmen en gordels. Een rolkooi of meerpuntsgordels zijn niet verplicht. Een sleepoog dient wel aanwezig (en liefst vooraf gemonteerd) te zijn.
*) Een helm is verplicht, zowel voor rijders als bijrijders.
*) Iedere rijder dient de beschikking te hebben over een DFTrackdays lidmaatschapskaart (deze kost eenmalig €25, is een jaar lang geldig en kan uitsluitend op de dag zelf gekocht worden).
*) Er mag op Zandvoort maximaal 92dB geproduceerd worden; hier kan op gecontroleerd worden.

DF circuitdagen
Driving Fun circuitdagen kenmerken zich door een strakke organisatie, maar een gemoedelijke sfeer in de pitstraat en op de baan. Het zijn nadrukkelijk geen racedagen en zaken als elkaar op het scherp van de snede uitremmen en deurklink aan deurklinkt door bochten gaan zijn verboden.
Het is de bedoeling dat iedereen zich thuis voelt op onze dagen, van snelle, ervaren racer tot absolute beginner in zijn straatauto en dat kan alleen maar als iedereen rekening houdt met elkaar. De snellere rijder dient rekening te houden met de langzamere rijders en van de langzamere rijders wordt verwacht dat ze zich bewust zijn van mogelijke snelheidsverschillen en hun spiegels goed in de gaten houden.

Circuit
Al sinds 1948 worden er op Circuitpark Zandvoort nationale en internationale races georganiseerd, maar het circuit kreeg zijn huidige vorm pas in 1999. Het lange Grand Prix circuit is 4,307km lang en het ronderecord staat op naam van Luca Badoer die in 2001 in zijn Ferrari F2001 een rondetijd van 1.19.880 liet noteren.
Het circuit was vanaf 1952 in totaal 30 keer het strijdtoneel van Formule 1 races, voor het laatst in 1985.

Rondje Zandvoort
Meteen na start-finish volgt misschien wel de meest bekende bocht van Nederland: Tarzan. Gebruik het 100 meter bord links van het circuit om je rempunt te bepalen (afhankelijk van je auto kan dit rempunt voor of na het 100 meter bord liggen) en laat de auto extreem lang rechtdoor rijden. Insturen gebeurt pas ultra laat en de apex ligt voorbij 2/3e van de bocht. Bij het uitkomen kun je op droog de curbstones links van de baan meenemen. Vervolgens laat je de auto naar het midden van de baan lopen om de volgende bocht, Gerlach, in een rechte lijn aan te kunnen remmen. Deze bocht stuur je blind in, nog voor je ziet hoe het verdere verloop van het circuit is. Je stuurt de Gerlach zeer vroeg in en laat de auto vervolgens helemaal naar buiten rollen.
Het asfalt daalt vervolgens flink, dus je rempunt voor de Hugenholtz bocht komt al eerder dan je zou verwachten. Zorg er wel voor dat je stuur helemaal recht staat, voordat je begint met remmen. Omdat het asfalt zo sterk daalt ligt het gevaar om je hier te verremmen altijd op de loer. En omdat er hier geen enkele uitloopzone is, kun je deze bocht beter vanaf ongeveer het midden van het circuit aanremmen i.p.v. helemaal van de rechterkant van de baan. Bij het uitkomen kun je op droog de curbstones meenemen. Vervolgens kom je op een zeer snel stuk van het circuit. Probeer een zo kort mogelijke lijn langs de rechterkant van de baan te rijden om zo weinig mogelijk meters te maken. De Hunserug en Rob Slotemaker bocht die volgen zijn een zeer snelle links-rechts combinatie die in het droog met de meeste auto's voor een ervaren rijder volgas te nemen zijn. Probeer de auto in ieder geval zoveel mogelijk te laten rollen door de Hunserug en de curbstones aan de binnenkant als clipping point te gebruiken. In de Slotemaker bocht mik je op de tweede 'driehoek' van curbstones en laat je de auto naar buiten lopen op weg naar de enige bocht ter wereld die een eigen fanclub heeft: het Scheivlak.
Het asfalt heeft hier een flinke verkanting, dus laat aan de linkerkant van de baan anderhalf à twee meter liggen om makkelijker in te kunnen sturen. De apex in het Scheivlak ligt heel erg laat en probeer je auto weer zo weinig mogelijk te laten wringen en zo veel mogelijk te laten rollen. Na het Scheivlak laat je de auto naar het midden van de baan lopen om de Mastersbocht in rechte lijn aan te kunnen remmen. Deze bocht opent helemaal, waardoor je instuurpunt heel erg vroeg ligt. Je rempunt ligt dus ook vroeger dan je zou verwachten. De curbstones aan de binnenkant kun je helemaal meepakken en laat je auto na de bocht helemaal naar buiten lopen. Pas op dat je niet teveel blijft sturen, want overstuur ligt hier altijd op de loer. Vervolgens laat je de auto weer naar rechts lopen om de volgende bocht zonder naam weer in rechte lijn aan te kunnen remmen. Je instuurpunt is hier vrij moeilijk te bepalen, maar probeer helemaal de binnenkant van de bocht te halen en mik bij het uitkomen op de marshallpost. De Vodafone bocht die volgt is belangrijk, omdat je veel snelheid mee wilt nemen de bocht uit het rechte stuk op. Zorg ervoor dat je weer in rechte lijn aan kunt remmen en dat je op 2/3e van de bocht de apex tegen of op de binnenste curbstones meepakt. Let op bij het uitkomen van de bocht dat je niet te ver naar buiten uit komt, want de uitloop naast de baan is hier zeer hobbelig.
Het rechte stuk leidt de Audi S bocht, de enige chicane van het circuit. Het eerste gedeelte naar rechts offer je op door hoog te blijven, zodat je het gedeelte naar links maximaal aan kunt vallen en zoveel mogelijk snelheid mee kunt nemen de bocht uit. De curbstones hier zijn er om gebruikt te worden. Na een kort recht stuk tik je even kort de rem aan en duik je de Kumho bocht in. De bocht kun je veel minder scherp maken dan je zou verwachten door de curbstones aan de binnenkant helemaal mee te nemen, waarna je met hoge snelheid de Arie Luyendijk bocht, het oude Bos Uit, nadert. De apex ligt hier weer vrij laat, halverwege de curbstones aan de rechterkant van de baan en de auto balanceert hier op het randje van de grip. Bouw je tempo hier rustig op en probeer deze bocht niet meteen volgas te nemen, want er is hier zo goed als geen uitloopzone, in het geval je de controle verliest. Als je het goed doet, kom je op hoge snelheid het rechte stuk richting start-finish op en zit er weer een snelle ronde Zandvoort op!



Belangrijk op Zandvoort
Zandvoort is een veilig circuit. Desalniettemin zijn en er een paar punten die maximale concentratie vergen, omdat er weinig uitloop is of omdat het circuit verraderlijke trekjes kan hebben.
* Het aanremmen van de Hugenholtz bocht is al genoemd. Het circuit loopt hier sterk bergaf en er is geen marge voor fouten. Bij het uitkomen van de Hugenholtz ligt een stuk gladder asfalt. Met name in de regen kan dit voor onbalans in de auto en voor overstuur bij achterwiel aangedreven auto's zorgen.
* Het Scheivlak moet je in de meeste auto's al aanremmen voor het hoogste punt van de baan, dus voordat je de bocht ziet. Bovendien kan hier ook onbalans in de auto komen als het stuur niet recht staat of als de als je te ver links zit bij het aanremmen van de bocht.

Zandvoort is een circuit met flinke hoogteverschillen. Kijk dus zeer regelmatig in je speigels, want snellere auto's lijken af en toe uit het niets te verschijnen. Bij uitstek geschikte punten om je spiegels te checken zijn op het rechte stuk, bij het uitkomen van de Hugenholtz bocht (je kan daar ook uit je linkerooghoek achteropkomend verkeer zien, dat net op dat moment uit de Gerlach bocht komt en op het rechte stuk na de Vodafone-bocht. Uiteraard moet het in je spiegels kijken niet beperkt zijn tot deze punten, maar hier zou je er een gewoonte van kunnen maken om iedere ronde standaard in je spiegels te kijken.

De toegangswegen naar het circuit worden in de zomer ook gebruikt door dagjesmensen en badgasten. Probeer dus op tijd te vertrekken om de ergste drukte voor te zijn of boek een hotel. Recht tegenover de ingang van het circuit zijn enkele goede hotels.

Deelnemers
1. Coureur voor een uur - BMW E36 325i - hele dag
2. Eric de Jongh - Suzuki Swift - middag
3. Koen Bogaerts - BMW E36 325i - middag
4. Koen Bogaerts - BMW E36 325i - middag
5. Jeroen Eijsten - Mazda MX-5 - hele dag
6. Eduard Kelder - BMW E36 325i - ochtend
7. ProfZB - BMW E36 M3 - hele dag
8. Daan Stots - BMW 325i - middag
9. Niels Koomen - VW Golf II - hele dag
10. Marcel van Dam - ? - ?
11. Michel Schaap - BMW E36 325i - hele dag
12. John Hoogland - Westfield - hele dag
13. Sebastiaan d'Anjou - Porsche 944 - ochtend
14. Gerben van der Veen - Seat Ibiza Cup - hele dag
15. Gerben van der Veen - Seat Ibiza Cup - hele dag
16. Maik Klijberg - BMW E30 - ochtend
17. Peter - Super Seven - middag
18. André Rombout - Avenger - hele dag
19. Tom van de Grift - Mazda MaX5 - hele dag
20. Norman van Beek - VW Golf - hele dag
21. Youri Verswijveren - Toyota Aygo - middag
22. Geert Kool - BMW E36 325i - middag
23. Maurice van den Hadelkamp - BMW E30 M3 - ochtend
24. Bas Koeten Racing - VW Golf TDI - hele dag
25. Pol Ceulemans - Mazda MX-5 - ochtend
26. Pieter Bakker - MG Midget - hele dag
27. Bas Ooms - Hansen GTR - hele dag
28. Marc zur Nieden - Radical SR3 - hele dag
29. Stein Helmut - Ford Escort - middag
30. Ton Strous - Westfield - ochtend
31. Hans Koopman - BMW E46 M3 Cup - middag
32. Caspers / Hoekstra - BMW E36 325i - middag
33. Kevin van Deijne - VW Golf - hele dag
34. Jan van den Heuvel - BMW 130i Cup - middag
35.
36.
37.
38.
39.
40.

Streetlegal:
1. Yven - Subaru Impreza WRX
2. Alex van Noort - Subaru Impreza WRX STi
3. Erminio - Seat Leon TDI
4. Alex Boellaard - Opel Speedster
5. Edgar Kramer - Renault Clio RS
6. Maik - Opel Speedster
7. Youri Verswijveren - Toyota Aygo
8. smiley - Opel Speedster
9. Arend v/d Noort - Ford Focus
10. Anne Pieter Woudstra - BMW 318iS
11. Rob Boomstra - Opel Speedster
12. Frank Blanjaar - Opel Speedster
13. Caspers / Hoekstra - BMW E36 325i
14. Jan-Willem Kraak - BMW E30
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Gebruikersavatar
JasperM
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 mei 2011, 19:05
Locatie: Tussen Arnhem en Ede

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door JasperM » 13 jun 2014, 09:58

Als het weer OK is ga ik mijzelf zeker inschrijven voor de straatauto sessie!
Ik heb echter meteen twee vraagjes;

- Is er iemand die het eerste kwartier even met mij mee wilt rijden? Het is mijn eerste trackday, afgezien van een paar rondjes die ik heb gereden bij vrijrijden. (Maar dat was met een andere auto nog)

- Ik neem als verrassing iemand mee en die persoon mag voor zijn verjaardag een uur met mij meerijden. Ik zou echter hem graag nog een echte 'race' ervaring mee willen geven, aangezien ik niet bepaald snel ben. :p Is er iemand die hem een paar rondjes mee wil sleuren over het circuit? Hoeft niet lang, is meer voor het idee. :)

Gebruikersavatar
ProfZB
Berichten: 165
Lid geworden op: 28 dec 2012, 14:05
Locatie: Maasland

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door ProfZB » 13 jun 2014, 10:50

Peter,

Zet mij maar voor de hele dag o.v.b.!

Gebruikersavatar
Yven
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 aug 2012, 11:04

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Yven » 13 jun 2014, 16:54

Fijn dat er weer een Streetlegal is! Daar ga ik bij proberen te zijn.

Moet de lidmaatschap a 25 euro ook betaald worden voor de Streetlegal? :?

Gebruikersavatar
Yven
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 aug 2012, 11:04

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Yven » 16 jun 2014, 14:14

Ingeschreven en betaald voor Streetlegal

Gebruikersavatar
Erminio
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
Locatie: W-Town

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Erminio » 16 jun 2014, 19:24

Doe voor mij de streetlegal sessie maar.

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Peter Tunissen » 17 jun 2014, 16:18

Staat genoteerd allemaal!
Jasper, als je er ook bij wilt zijn, hoor ik het graag.
Meestal is het op de dag zelf geen probleem om enkele rondjes bij iemand in te stappen.
Yven schreef:Fijn dat er weer een Streetlegal is! Daar ga ik bij proberen te zijn.

Moet de lidmaatschap a 25 euro ook betaald worden voor de Streetlegal? :?
Ja, iedereen die op het circuit achter het stuur zit, moet een ledenpas hebben.

Gebruikersavatar
JWdrive
Berichten: 261
Lid geworden op: 05 jun 2013, 15:38
Auto: BMW i4 M50 | GSX-R 750

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door JWdrive » 19 jun 2014, 17:38

Ik ben van de partij voor de Streetlegal sessie. :df:

Gebruikersavatar
Erminio
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
Locatie: W-Town

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Erminio » 27 jun 2014, 13:22

Voor mij even onder voorbehoud, volgens mij gaat er iets tussenkomen, zal erom spannen :roll: :roll:

Laat maar staan, komt goed volgens mij :D

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2904
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door MarkS » 27 jun 2014, 20:43

Ben er ook weer bij, kan alleen nog niet zeggen of het de ochtend, middag of avond gaat worden.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 feb 2009, 16:38
Locatie: Roelofarendsveen

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Peter » 30 jun 2014, 00:04

Zet Werner en mij er maar op voor de middagsessie met onze Super Seven! :D

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Peter Tunissen » 30 jun 2014, 21:14

MarkS schreef:Ben er ook weer bij, kan alleen nog niet zeggen of het de ochtend, middag of avond gaat worden.
Ok, ik hoor het graag als je het weet, Mark! :thumbup:

Verder staat iedereen erbij die zich hier, via de mail of via de site definitief aangemeld heeft. :df:

Alleen moet ik even zeggen dat ik het gebrek aan animo voor de streetlegal sessie wel bedroevend vind.
Ik hoor hier op het forum alleen maar mensen roepen dat ze zich tussen de racers niet op hun gemak voelen en dat er meer sessies voor alleen maar straatauto's moeten komen. Nu is die er in juli, nota bene voor de eerste keer dit jaar pas en nu zijn er een week van te voren pas zes aanmeldingen... Dat kan toch niet?
Op deze manier hebben we dit jaar nog twee van dit soort sessies, maar zal het voor volgend jaar helaas geen zin hebben om ze terug te laten keren... :(

Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 165
Lid geworden op: 01 jul 2013, 11:46
Locatie: Zuid Holland

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Jonh » 30 jun 2014, 23:08

Ik ben een van de mensen die zich tussen de racers niet op z'n gemak voelt en dat is ook niet zo vreemd als je bedenkt hoeveel pk-tjes mijn auto heeft. :) Maar deze dag komt mij gewoon even niet uit, waarschijnlijk de volgende keer wel. Ik weet wel dat 1 auto extra niet opschiet maar je hebt sowieso nog een week Peter. :wink:

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Maik » 01 jul 2014, 08:53

Peter Tunissen schreef:......
Nu is die er in juli, nota bene voor de eerste keer dit jaar pas en nu zijn er een week van te voren pas zes aanmeldingen...
....
Correctie Peter: 7! :)

Gebruikersavatar
Erminio
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
Locatie: W-Town

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Erminio » 01 jul 2014, 15:50

Peter Tunissen schreef:
MarkS schreef:Ben er ook weer bij, kan alleen nog niet zeggen of het de ochtend, middag of avond gaat worden.
Ok, ik hoor het graag als je het weet, Mark! :thumbup:

Verder staat iedereen erbij die zich hier, via de mail of via de site definitief aangemeld heeft. :df:

Alleen moet ik even zeggen dat ik het gebrek aan animo voor de streetlegal sessie wel bedroevend vind.
Ik hoor hier op het forum alleen maar mensen roepen dat ze zich tussen de racers niet op hun gemak voelen en dat er meer sessies voor alleen maar straatauto's moeten komen. Nu is die er in juli, nota bene voor de eerste keer dit jaar pas en nu zijn er een week van te voren pas zes aanmeldingen... Dat kan toch niet?
Op deze manier hebben we dit jaar nog twee van dit soort sessies, maar zal het voor volgend jaar helaas geen zin hebben om ze terug te laten keren... :(
Ik heb op het seat forum ook nog wel een paar mensen die een keer op circuit van Zandvoort willen rijden in een streetcar sessie. Ik zou ze eens polsen :roll:

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9587
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door smiley » 01 jul 2014, 21:41

Maik schreef:
Peter Tunissen schreef:......
Nu is die er in juli, nota bene voor de eerste keer dit jaar pas en nu zijn er een week van te voren pas zes aanmeldingen...
....
Correctie Peter: 7! :)
8

En als het goed is komen er nog wat van de speedsterclub. :df:

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Peter Tunissen » 02 jul 2014, 08:38

Ok, dat zou mooi zijn Stefan; je staat er in ieder geval bij op het lijstje!
Erminio schreef:Ik heb op het seat forum ook nog wel een paar mensen die een keer op circuit van Zandvoort willen rijden in een streetcar sessie. Ik zou ze eens polsen :roll:
Heel graag Roberto, want we hebben er normaal gesproken toch wel 35-40 nodig om alleen al uit de kosten te komen, dus bij die 8 mogen er nog wel wat bij komen. :df: ;)

Gebruikersavatar
Erminio
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
Locatie: W-Town

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Erminio » 02 jul 2014, 11:07

35 tot 40 man is wel erg veel zeg :roll:
Ik heb iig een bericht op het forum gezet :)

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9587
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door smiley » 02 jul 2014, 11:13

Ik mag toch hopen dat skylimits ook nog wat mensen voor de straatautosessie optrommelt.
Of is dat een DF only feestje?

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Peter Tunissen » 02 jul 2014, 11:17

Zandvoort is sowieso altijd DF only qua organisatie; soms komt er een redelijk groepje van Skylimit en soms een paar man. Nu waren het geloof ik maar 1-2 inschrijvingen uit België.

Gebruikersavatar
Yven
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 aug 2012, 11:04

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Yven » 02 jul 2014, 13:44

Ik heb het ook nog even op Subaru club forum gezet, maar daar verwacht ik weinig tot geen extra aanmeldingen van.

Andre
Berichten: 11409
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Andre » 02 jul 2014, 13:48

Nou allemaal even uit het pappa en mamma topic en op naar Zandvoort. Laat die Fiets draadjes even voor wat het is.

Het is hier momenteel meer een ouwe wijven clubske waar is de trackday spirit. Brulle met spulle!!!

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7245
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Fabian » 02 jul 2014, 13:55

Ik vind deze avondjes juist ideaal. Was mn auto maar klaar.......maar helaas, anders was ik erbij geweest.

Gebruikersavatar
squadrabavaria
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jul 2014, 10:02
Locatie: Zoetermeer

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door squadrabavaria » 02 jul 2014, 15:36

Jammer genoeg is het te kort dag voor mij en moet ik een beetje de vakantiedagen sparen voor de vakantieplannen van 2015 dus ik kan er helaas niet bij zijn. In plaats hiervan doe ik de DNRT schoonmoederdag op de zondag erna. Evenmin veel plezier en succes voor de deelnemers toegewenst.

Wanneer is een volgend evenement?

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Re: [08-07-2014] DF @ Zandvoort deel XXXIX

Bericht door Peter Tunissen » 02 jul 2014, 15:43

Op Zandvoort is ons volgend evenement op 18 juli (in de avonduren, dus dat gaat niet ten koste van je vakantiedagen... ;)):
http://www.dftrackdays.com/circuit/trac ... _18072014/" onclick="window.open(this.href);return false;

En hier vind je onze volledige kalender voor dit jaar nog:
http://www.dftrackdays.com/circuit/" onclick="window.open(this.href);return false;

:df:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast