Een investering laat je staan en word nóg meer waard. Nu was't een leuk koopje;)
Voor de liefhebber; 't kistje is taylors 2000. Nog beter...

SteV6 schreef:En liggend bewaren zoals wijnflessen? Dus kurk iets lager dan de ziel?
Mij is ooit door de eigenaar/winkelier van de whiskeykoning in Den Bosch verteld dat het liggend bewaren van whiskeyflessen niet verstandig is in tegenstelling tot wijnflessen.Maik schreef:Dat is niet echt een normale manier van whisky bewaren, maar of het echt slecht is weet ik niet, maar ik kan mij voorstellen dat na een paar jaar je kurk het niet meer zo fijn gaat vinden om zo lang vochtig te blijven....
Oeh! Pics of carafe please!Mark Nauta schreef: met een prachtige karaf. Schitterend bewerkt en mooie kwaliteit.
Dus zometeen kunnen wij aan je spierballen zien hoeveel je hebt gedronkenMark Nauta schreef:Even dit topic nieuw leven inblazen.
Sinds afgelopen week heb ik hier een prachtige set handgemaakt kristallen whisky-glazen met een prachtige karaf. Schitterend bewerkt en mooie kwaliteit. 1 enkel glas weegt al 565 gram.
Om te mixen met ijs en cola op een zaterdagnacht na 15 bier dan kan ik me bij die zin iets voorstellen.Petrolhead Tom schreef:Goede fles en Jack Daniels in één zin?
Staat hier ook in de kast....Riceaux schreef:Om te mixen met ijs en cola op een zaterdagnacht na 15 bier dan kan ik me bij die zin iets voorstellen.Petrolhead Tom schreef:Goede fles en Jack Daniels in één zin?
Goede fles Jack is wat anders dan fles goede Jack.Petrolhead Tom schreef:Goede fles en Jack Daniels in één zin?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Dimitri, Google [Bot], Martijn_bmw, PetervdH en 19 gasten