Comfortabeler is niet altijd beter!dvh schreef:Foto's !
Maar... Waarom ? 320 te sloom ? Want een E46 rijdt gewoon beter / comfortabeler / enzo dan een E36.
E36 328 is gewoon een geweldige wagen als totaal package.
Comfortabeler is niet altijd beter!dvh schreef:Foto's !
Maar... Waarom ? 320 te sloom ? Want een E46 rijdt gewoon beter / comfortabeler / enzo dan een E36.
Ja by far, je kunt voorkeur hebben voor oude meuk natuurlijk en dat heb ik ook wel eens maar ja....idd rijdt een E46 gewoon (veel) beter.MParallel schreef:Rijdt beter? Uuuhdvh schreef:Foto's !
Idd voorkeur voor oude meukNiels schreef: Ja by far, je kunt voorkeur hebben voor oude meuk natuurlijk en dat heb ik ook wel eens maar ja....idd rijdt een E46 gewoon (veel) beter.![]()
matthyssie schreef:Als je een E46 zonder neerklapbare achterbank neemt, is die zeer gebruiksonvriendelijk en geen touring.
Euhhh....Tim N schreef:matthyssie schreef:Als je een E46 zonder neerklapbare achterbank neemt, is die zeer gebruiksonvriendelijk en geen touring.
Minimaal 5 aanbieders gezien die de e46/e90 te koop hadden staan "wegens overstap naar een ouder model" nou... dan weet ik het wel haha. De adverteerders zijn allen BMW mannen en verkopen het niet om het geld o.i.d.GTRene schreef:nou snap ik er helemaal niks meer van qua rijden tussen de e36 en e46![]()
qua sturen en stuurgevoel en connectie met, welke dan?
trouwens als je de CSL neemt daar schrijven ze vol lof over, als je een e36 zo opbouwt blijft de e46 dan beter of?
en welk chassis is stijver, neem aan de e46? (nieuwer en gokje)
Hahaha YUP!matthyssie schreef:![]()
![]()
En waar kun je de E46 dan mee vergelijken? Roy Donders juichpak?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten