Foutieve aankoopkeuring
-
Foutieve aankoopkeuring
Al opgelost, de zaak vergoed de bijkomende onverwachte kosten
Laatst gewijzigd door Offroady op 09 jun 2014, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: Foutieve aankoopkeuring
Zelf geen proefrit gemaakt dan?
-
nee het ging om de aankoop van een klassieker, op het moment dat deze te koop stond was ikzelf niet in Nederland. wel een vriend van mij, maar die heeft niet zoveel auto kennis waarom ik dus een aankoopkeuring heb laten uitvoeren bij iemand die dat wel heeft en merkte het niet.Eric Z schreef:Zelf geen proefrit gemaakt dan?
het gaat echter om het feit, waarvoor ik hem heb betaald, om de auto te inspecteren en als je dan zulke, voor autotechnici makkelijke, dingen over het hoofd zie waardoor er extra kosten voor mij naar de koop bij zijn gekomen kan terugvorderen.
- dvh
Case closed.Eric Z schreef:
Zelf geen proefrit gemaakt dan?
nee
- Roy RS
Losstaande van het feit dat het niet bijster slim klinkt. Was de inspectie gedaan door een dealer? Wat voor merk auto hebben we t over, wat heb je afgesproken wat er gekeurd wordt en dan de hoofdzaak, als het geen dealer is, wat staat er op papier.
Wat zegt de keurmeester er zelf van? Wat zijn concreet de kosten die je nu hebt? Heb je uberhaupt een offerte hiervoor?
Ik mis eigenlijk alle details in je verhaal om er ook maar een bijna zinnig antwoord op te verwachten.
Een zaak heb je linksom of rechtsom niet, dat is altijd duurder dan de reparatiekosten, ook als je wint.
Wat zegt de keurmeester er zelf van? Wat zijn concreet de kosten die je nu hebt? Heb je uberhaupt een offerte hiervoor?
Ik mis eigenlijk alle details in je verhaal om er ook maar een bijna zinnig antwoord op te verwachten.
Een zaak heb je linksom of rechtsom niet, dat is altijd duurder dan de reparatiekosten, ook als je wint.
- jos_br
Hooguit wanneer er en auto gekocht is bij een bedrijf, dus niet particulier. Iets met het burgerlijk wetboek enzo.......Roy RS schreef:
Jos.
- Roy RS
Ik bedoel vooral dat ook als hij gelijk heeft en in zijn recht staat, dat het niet loont om naar den bosch te gaan om je gelijk te halen voor die paar euro, advocaatkosten zijn hoger.jos_br schreef:Hooguit wanneer er en auto gekocht is bij een bedrijf, dus niet particulier. Iets met het burgerlijk wetboek enzo.......Roy RS schreef:
Jos.
Gelijk hebben is 1, gelijk halen is 2
-
welkom