Veel plezier ermee op de Ring!
Jep dat is hem, heb je nog ringtripjes op de planning? Ik kan wel n gids gebruikenBart Eykens schreef:Leuk Roy, een 205 GTIDit is hem toch? http://driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=55&t=28688" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi ding! Heb eigenlijk nog niks op de planning staan, maar wil eigenlijk voor de zomervakantie wel een keer gaan. Denk pas zondag de 29ste, maar dat laat ik je tegen die tijd wel weten.Roy RS schreef:Jep dat is hem, heb je nog ringtripjes op de planning? Ik kan wel n gids gebruikenBart Eykens schreef:Leuk Roy, een 205 GTIDit is hem toch? http://driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=55&t=28688" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je bij de Ring bent er lekker 102 octaan in gooien. Kost minder dan 95 hier en wel meer smiles per gallon.Roy RS schreef:Niet klaar? Istie kapoet?
Ik heb al een bijrijder zoals het ernaar uitziet de 15de, misschien toch de achterbank weer erin
Iemand enig idee wat ik eigenlijk moet tanken? Is zo'n hok nog ergens op gemapped ofzo? 95 lijkt me prima als ik naar t vermogen kijk...
Het is mijn oude 205.Thomas H schreef:Gefeliciteerd met de aankoop!
Ik tank eigenlijk altijd 98 (1.6). Hij loopt zeker prima op 95, maar ik vind het lekkerder rijden dan 95. Ook wordt er in het boekje aanbevolen om minimaal octaan 97 te tanken. Bij mij dan tenminste.
Ik weet niet of er nog enige vorm van demping in de uitlaat zit (middendemper?) maar ik vind dat ze standaard heel stil klinken. Naar mijn mening te stil. Ik wil tzt is gaan kijken om de middendemper eruit te halen, zodat er net wat meer sound in zit.
Ik weet niet waar je woont, maar mocht je in de omgeving Haarlem wonen kan je altijd een keer komen luisteren/rjiden met de standaarduitlaat!
Veel plezier met de 205!
GTRene schreef:hm, een oordoppen wagen lijkt me minder, ik houd wel van wat uitlaat/motor geluid maar geen drone of iri geluiden zoals ongeveer omschreven en dat je eigenlijk doppen in wilt drukken![]()
das het doel wat voorbij voor straat gebruik in elk geval.
Roy RS schreef: Daarbij is het echt een blikje waar je in zit en ik merkte dat het geluid buiten de auto minder heftig is dan binnen
Verkoopprijs:
€ 45.900,-
Onderhandelbaar
Carrosserie: Coupé (2 Stoelen)
Kilometerstand: 16.000 km
Bouwjaar 08/2006
Vermogen: 312 kW (424 pk)
Brandstof: Benzine
Brandstofverbruik: 11,2 l/100 km(gecombineerd)
Kleur: Zwart
Uitrusting: Alcantara Zwart
Gebruikers op dit forum: Eric Z, Mark 320iS, wjt en 5 gasten