Glnk BMW Z4

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
glnk
Berichten: 304
Lid geworden op: 15 feb 2014, 18:43

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door glnk » 16 feb 2014, 10:51

sitechris schreef:Prima acceleratiecijfers. Overigens vind ik de locatie van je filmpje persoonlijk wat dubieus. Om nu echt met 200 km/h op een dergelijk smalle weg langs een erf te scheuren (op het einde van filmpje). Volgens mij zijn er betere wegen te verzinnen waarop je een dergelijke sprint kan doen.
Wat voor wegen had je in gedachten? Een vlakkere, rechtere weg met beter asfalt kan ik niet vinden.

Online
Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7244
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Fabian » 16 feb 2014, 10:54

Niet doen of je neus bloed hoor. Dit commentaar heb je al op meerdere fora's gehad waar je dit soort filmpjes postte.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Petrolhead Tom » 16 feb 2014, 10:59

Vlot ding.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Petrolhead Tom » 16 feb 2014, 11:02

glnk schreef:
sitechris schreef:Prima acceleratiecijfers. Overigens vind ik de locatie van je filmpje persoonlijk wat dubieus. Om nu echt met 200 km/h op een dergelijk smalle weg langs een erf te scheuren (op het einde van filmpje). Volgens mij zijn er betere wegen te verzinnen waarop je een dergelijke sprint kan doen.
Wat voor wegen had je in gedachten? Een vlakkere, rechtere weg met beter asfalt kan ik niet vinden.
's avonds een oprit van een Duitse autobahn pakken lijkt mij op zich een prima optie.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door RVV » 16 feb 2014, 11:23

Het zijn hiero allemaal dit soort wegen. 200 rijden is ongeveer een deadwish. Los daarvan. Met zulke snelheden kun je nooit op fietsers/voetgangers anticiperen. Helemaal niet langs erven. Maar dat zul je al vaker hebben gehoord :wink:

Gebruikersavatar
Sander-E46
Berichten: 2425
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:13

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Sander-E46 » 16 feb 2014, 15:30

Initial d..

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Petrolhead Tom » 16 feb 2014, 15:31

Sander-E46 schreef:Initial d..
LOL! Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.

Gebruikersavatar
glnk
Berichten: 304
Lid geworden op: 15 feb 2014, 18:43

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door glnk » 17 feb 2014, 16:29

Knot schreef:Haha, en ik je nog netjes 250 euro meegeven om direct andere bandjes te halen :)
Die 250 euro had ik nodig voor nieuwe xenon lampen. Ik ging ervan uit dat je de koplamp had gefixt maar op de terugweg begon deze al een storing te geven. Ik heb links met rechts verwisseld en de lamp heeft het nog 2 maand volgehouden tot deze roze werd. Ze waren gewoon op. Dus allebei vervangen voor twee nieuwe.
Petrolhead Tom schreef:
Sander-E46 schreef:Initial d..
LOL! Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Care to share?

Gebruikersavatar
glnk
Berichten: 304
Lid geworden op: 15 feb 2014, 18:43

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door glnk » 18 feb 2014, 20:02

Mijn linkerachterband verliest steeds lucht. :(
Net weer op 2.3 bar gebracht. Was nog maar 1.3 bar (vorige week nog op 2.3 bar gebracht).

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Petrolhead Tom » 18 feb 2014, 20:06

Nou en? Die dingen zijn toch meer dan glad. Nieuwe zooi er op!

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Knot » 18 feb 2014, 20:17

Is reed ze wel iets harder nog, 2,5 a 2,6 koud, dan stuurt ie wat strakker.

Gebruikersavatar
glnk
Berichten: 304
Lid geworden op: 15 feb 2014, 18:43

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door glnk » 18 feb 2014, 20:24

Knot schreef:Is reed ze wel iets harder nog, 2,5 a 2,6 koud, dan stuurt ie wat strakker.
2.1 bar voor 2.3 bar achter vind ik het lekkerst. Bijna geen onderstuur.
Petrolhead Tom schreef:Nou en? Die dingen zijn toch meer dan glad. Nieuwe zooi er op!
Ik noem dat nog niet glad. Zou er nog wel even mee door kunnen maar omdat het ergens lucht verliest ga ik het proces wat versnellen. Zal de banden een waardig einde geven :)
Laatst gewijzigd door glnk op 18 feb 2014, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Knot » 18 feb 2014, 20:26

Lijkt me een beetje zacht, dan sloop je heel de wang bij insturen en weinig communicatie...

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 5040
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Roy RS » 19 feb 2014, 16:51

Knot schreef:Lijkt me een beetje zacht, dan sloop je heel de wang bij insturen en weinig communicatie...
geen probleem bij rechtuitbranden :coffee:

Gebruikersavatar
glnk
Berichten: 304
Lid geworden op: 15 feb 2014, 18:43

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door glnk » 19 feb 2014, 18:16

Roy RS schreef:geen probleem bij rechtuitbranden :coffee:
In de bocht ook niet. Meer grip.

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Knot » 19 feb 2014, 20:03

Als ik weet dat ik de volgende dag 15 rondjes Nordschleife ga draaien start ik ook op 2,2 koud idd, dat wordt dan 2,7 heet, maar op straat zo laag starten dat komt de levensduur niet ten goede tenzij je altijd maximaal gaan en nooit woon/werk doet etc.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 43144
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Arthur » 19 feb 2014, 20:14

Aan de reacties van glnk te zien lijkt het net alsof er een oude "bekende" terug is...?

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Petrolhead Tom » 19 feb 2014, 20:59

Arthur schreef:Aan de reacties van glnk te zien lijkt het net alsof er een oude "bekende" terug is...?
Hoog Initial D gehalte. :wink:

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9950
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door frank de jonge » 19 feb 2014, 22:46

Ben wel benieuwd hoe dat ding in verhouding staat tot mn MPS. Cijfertjes op papier zeggen niet zo heel veel. Dat destijds met Erik en Tom op de Autobahn was geniaal. Kon meneer Kramer tot 240 op zn bumper blijven. En dat ding van hem is zoooo bruut snel!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Joopieboy
Berichten: 1968
Lid geworden op: 12 dec 2010, 19:16
Locatie: Brabant

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Joopieboy » 21 feb 2014, 06:37

Arthur schreef:Aan de reacties van glnk te zien lijkt het net alsof er een oude "bekende" terug is...?
Nee die heeft een rode cayman inmiddels. :P

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22505
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Niels » 21 feb 2014, 10:11

Jij bedoelt SK...

Gebruikersavatar
glnk
Berichten: 304
Lid geworden op: 15 feb 2014, 18:43

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door glnk » 24 mar 2014, 02:01

Gister een stukje wezen toeren in Duitsland :)


Gebruikersavatar
Frank280zx
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie

Re: Glnk BMW Z4

Bericht door Frank280zx » 06 jun 2014, 09:21

Wat de hell..... Doe jij eens even normaal met mijn oude karretje ...

Je snapt dat dit soort B weg gedrag je kansen beter maakt dan in de staatsloterij om met een auto in 3 stukken om een boom met en een dode bestuurder te eindigen?

Om even ene reality check te geven zo iets:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

het is een heerlijke auto en niks mis met met doorrijden maar dit slaat nergens op

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast