zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet, in NL dat soort iets van 955,- en de track set iets van 100 meer, in de UK sommige omgerekend nog duurder en of zelfs bijna gelijk aan wat duurdere sets.
bc racing is al lang bezig en hoor/lees veel goede dingen de laatste jaren,
en dat van, als KW het niet er op heeft zal het om een reden zijn....geloof ik ook niet want wat duurdere sets gebruiken ook die nwe manier, KW is wat oud

(just kidding a bit)
ik ben der in elk geval niet bang voor en zelf proberen is ook het beste

hopelijk valt het dan mee
lees ook eens verhalen van wat mensen hier die een dure (so called goed merk set) set kochten en veel problemen kenden en of na korte tijd al moesten reviseren e.d., daar wordt je ook niet blij van
Heb ook nog speciale spruitstukken in de US besteld, zal ook met een paar weken hier zijn denk, weet niet wanneer ik ze erop zet maar schijnt zonder lassen te kunnen als ik ze zo zag...maja zal wel niet zonder pijn gaan denk

afijn, zoiets wilde ik ook al lange tijd eens proberen, zijn niet de dikste waar je de meeste pk's uit haalt maar een mooie tussenweg en als het goed is aansluitend op de rest van het systeem.
wordt wel een heel geklooi vrees ik...had laatst met alle boutjes wat natrekken al veel moeite met bijkomen van...deed ik bijna een dag over

kun je nagaan hoelang het duurt ze te plaatsen en passen e.d. als beide kanten passen that is
ook dat gaan we ooit meemaken als ik 'power' heb om dat aan te pakken dit jaar, die standaard M5 en of 540/740 spruitstukken zijn niet ideaal (verre van) dus zou mooi zijn als het past en werkt zoals ik hoop.