Arthur gefeliciteerd! Die wegklapbare trekhaak had ik indertijd op de 2006 e91 330i ook al. Hoewel ik eigenlijk nooit een trekhaak nodig heb/had is het wel een briljant mooi systeem.GTRene schreef:klinkt goed, maar een elektrisch wegklapbare trekhaak heb ik nog nooit gezien, ook nooit in verdiept trouwens
Hoe "scoor" je een "koopje"?
- RVV
Re: Hoe "scoor" je een "koopje"?
- GTRene
valt me opzich nog mee, 24kg oid staat er voor, zit mooi verwerkt in de binnenbumper zeg maar>

- Arthur
- Auto: Nr.51
Idd wat opgerekt (bukken hè
), moest nog een halve (?) Up! bij ongeveer
Maar ik heb nu wel een nieuwe en een touring ipv sedan.
En het gewicht natuurlijk, gelukkig compenseer ik dat ruimschoots aan de voorkant 

@GTRene: gelukkig heb jij altijd de foto's nog!ErikS schreef:Nice!
Budget veel opgerekt, of scoor je die dingen echt rond de 35?!

- Arthur

@Tristan: thnx, vond de automaat ook erg lekker rijden. Bij gewoon optrekken en cruisen voel je hem niet schakelen. Alleen de toerenteller zakt. Zet je hem een tandje sportiever of echt op de sportstand dan voel je het uiteraard welKoenM schreef:Auto is in de praktijk ook erg zuinig, ruim 1000km op een tank lukt altijd wel als je niet te gek doet.

-
OnlineTristan
1000km op een tank heb ik nooit gehaald, maar ik rij ook amper snelweg en heb 19' met 225/255 banden wat ook niet echt helpt. Ik zit rond de 1:16,5.
- Robin Hartog
Met onze standaard 16" eco wielen halen we 1:20 altijd wel eigenlijk. En daar zit veel stadsverkeer/veel korte ritjes bij moet ik zeggen. (Net als af en toe door trappen.Tristan schreef:1000km op een tank heb ik nooit gehaald, maar ik rij ook amper snelweg en heb 19' met 225/255 banden wat ook niet echt helpt. Ik zit rond de 1:16,5.

Met de winterbanden ging dat verbruik overigens omhoog naar 1:15 ofzo.

-
OnlineTristan
Rij elke dag 60km op provinciale en lokale wegen met veel stoplichten. Verbruik is gemeten vanaf 0 (nooit gereset). Maar dan vind ik 1:16,5 met de karrewielen nog prima. Eigenlijk rij ik net te weinig voor diesel nu (21K per jaar).
- Robin Hartog
Ja wel logisch dan. Hier ook nog nooit gereset. Zit ook wel veel file-rijden tussen bij ons. Helpt ook niet voor het verbruik.Tristan schreef:Rij elke dag 60km op provinciale en lokale wegen met veel stoplichten. Verbruik is gemeten vanaf 0 (nooit gereset). Maar dan vind ik 1:16,5 met de karrewielen nog prima. Eigenlijk rij ik net te weinig voor diesel nu (21K per jaar).
- Petrolhead Tom
Wow! Mijn pa rijdt ook op 16 inch en zat met de vorige op 1 op 20 en met de huidige zelfs op 1 op 21. Nou zijn dat wel altijd afstanden zonder stoplichten.Tristan schreef:1000km op een tank heb ik nooit gehaald, maar ik rij ook amper snelweg en heb 19' met 225/255 banden wat ook niet echt helpt. Ik zit rond de 1:16,5.
-
OnlineMartijn_bmw
mooie auto Arthur, gefeliciteerd

- Luca
Gefeliciteerd!!! Een dikke BMW, nieuw en dat voor waarschijnlijk de prijs van een gebruikte?!
Bij ekris gekocht?
En dan te bedenken dat het bijna een Leon was geworden.
Ik was juist op zoek naar een sedan en daar gold de actie van ekris helaas niet op......
Echt een luxe bak. Ben benieuwd naar de foto,s
Maare een Saab, Porsche en een BMW?! Wat doe ik verkeerd?
Bij ekris gekocht?
En dan te bedenken dat het bijna een Leon was geworden.
Ik was juist op zoek naar een sedan en daar gold de actie van ekris helaas niet op......
Echt een luxe bak. Ben benieuwd naar de foto,s
Maare een Saab, Porsche en een BMW?! Wat doe ik verkeerd?

- Arthur
Ben idd ook gebruikte tegen gekomen die marginaal minder kosten, ook dezelfde nieuwen waar ze gewoon 4k meer voor vroegen
Niet bij Ekris, ze zijn landelijk in de aanbieding. Uiteindelijk hebben ze natuurlijk gewoon de prijs afgewaardeerd bij BMW en gaat zich dat gebruikt ook wreken. Hopelijk ontspring ik op deze manier lichtelijk die dans
En ja, qua auto's is het momenteel wel wat zot. Maar het kon dus heb het maar gewoon gedaan, heb nog een buffertje voor de vaatwasser etc.

En ja, qua auto's is het momenteel wel wat zot. Maar het kon dus heb het maar gewoon gedaan, heb nog een buffertje voor de vaatwasser etc.

-
Gefeliciteerd Arthur!
- Arthur
Thnx!
Heb alvast maar een "mijn auto" draadje aangemaakt: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 8#p1039118" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb alvast maar een "mijn auto" draadje aangemaakt: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 8#p1039118" onclick="window.open(this.href);return false;