Alhoewel die Rene hierboven laat zien zijn ook wel ontiegelijk dik!
Wat ben ik blij dat ik niet hoef te kiezen zeg...
Peric schreef:Daar ziet het wel naar uit Romo.. Vind ik toch minder..
Navraag doen?
Apart verhaal, dus even opgezocht op mijn favo Porsche forum; Rennlist. http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... ction.html" onclick="window.open(this.href);return false;romo schreef:Peric schreef:Daar ziet het wel naar uit Romo.. Vind ik toch minder..
Navraag doen?
Mailtje staat reeds klaar![]()
Maar ik weet het wel zeker, er is maar 1 velg gemaakt, ga je die 180 graden draaien (zijnde van linker kant auto naar rechterkant auto) dan is de velg gespiegeld, bij een volledig symmetrisch exemplaar prima, maar bij de asymmetrische sporttechno is dat een probleem IMHO, ik vind het namelijk niks, echt niks.
Kortom, dit wiel gaat hem niet worden, die Turbo S velg overigens ook niet, te druk IMO
Blijft over het karrenwiel, nou ja, was toch al mijn eerste keus.
ASW schreef:Geweldig dat het nu concreet gaat worden Romo![]()
Filmpje op de vorige pagina is erg aanstekelijk; goede kleur, handbak en wat een emotie die de auto losmaakt bij de journalist
Dat ga ik niet doen, sorry..........Petrolhead Tom schreef:Oh man! Als ik nu de loterij zou winnen dan wist ik het wel. Precies zoals in dat filmpje van Autocar. Vooral die handbak! Bestel hem met handbak Romo! Nu kan het nog!
Het is jouw auto he!romo schreef:Dat ga ik niet doen, sorry..........Petrolhead Tom schreef:Oh man! Als ik nu de loterij zou winnen dan wist ik het wel. Precies zoals in dat filmpje van Autocar. Vooral die handbak! Bestel hem met handbak Romo! Nu kan het nog!
Ofdat je er na 2 weken nog naar kijkt en/of druk over maakt. Dit is DE velg onder zowel de 991 als de Cayman.romo schreef:Dit dus, voor iedereen die het even kwijt is waar het over gaat;
Gespiegeld links en rechts dus.........das wat ik niet wil.
Tristan schreef:Zoek hulp zou ik zeggen....
Downforce Hans schreef:Een paar mooie concave velgen van bv adv, dat is pas mooi........ die standaard meuk is helemaal niks....
Je bent echt niet lekker..........romo schreef:Downforce Hans schreef:Een paar mooie concave velgen van bv adv, dat is pas mooi........ die standaard meuk is helemaal niks....
After-market op een Porker dan wel BMW................neh, das niks IMO, dan maar origineel......
dvh schreef:Vind je de Porsche niet tegenvallen qua power tov je 1M Robert?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Baidu [Spider] en 1 gast