Ach, het is gelukkig maar 1300 euro per maand... toen we nog in het appartement woonden en ik nog tomaten plukte op de zaterdagochtend ging dat allemaal prima
Zijn zat mensen die meerdere keren per jaar op vakantie gaan en nergens naar kijken. Dan geef je ook ook zo 12K extra uit per jaar. Of mensen die om de 1,5 jaar een nieuwe auto kopen waarbij 5-15k per jaar verdampt.
Je hebt er iig voor gezorgd dat de economie nog een beetje bleef draaien de laatste jaren Met al dat geld op de bank staat alles stil.
Toch snap ik de keuze van het uitdunnen van je wagenpark goed. Ik doe ook minder gek dan eerst. Heeft bij mij te maken met 30+, 2 kids en de toekomst daarvan. Herkenbaar??
Ben net 35 geworden en in september krijgt Madelon er een broertje of zusje bij.... dus wil voor die tijd alles op orde hebben en de risico's wat beperken (lees mezelf kans ontnemen veel risico's te kunnen nemen).
Haha, een motor is met twee kids straks duur in de schuur.... Been there....
Als,ik jou was zou ik maar niet uitrekenen hoeveel een relatie kost. Of kids..... Doe je die straks ook de deur nog uit of nog erger, woon je straks weer bij je ouders in huis.
Get a life, enjoy, live it to the max, never look back, YOLO!
Tip, houdt de kosten niet meer bij.
NB met kids moet je cabrio periode denk ik nog beginnen...
Zat nog door de video's te bladeren en nog wat materiaal geupload...
Wat was het een sterk blokje zeg, al die martelingen, toerenbegrenzers dagenlang en ook nog naar 7000 zetten en kilometers lang in het rood blijven janken zonder een centje pijn!
Hoe is t eigenlijk met dit autotje? Via die jongen waar ik m aan verkocht had is ie met een vanos probleem bij Vlasblom beland en die heeft m weer doorverkocht met gelaste dorpel, frisse vanos etc aan iemand die ook op DF zat.
Als je dat hok nu terugkoopt kan er nog eens 5k achteraan om het weer fris te maken, zal wel 6 jaar weinig aan gedaan zijn behalve spoilers erop zetten en weer afdoppen enz.