Dank je wel, dat lezen we graag!Jussi schreef:Weer een knappe agenda, Peter! Ik probeer er dit jaar wat vaker bij te zijn.

Dank je wel, dat lezen we graag!Jussi schreef:Weer een knappe agenda, Peter! Ik probeer er dit jaar wat vaker bij te zijn.
Goed dat je het erbij zegt, voor je het weet staat 'ie met z'n zeilboot voor je neus!Peter Tunissen schreef:Nee hoor, mits het met een B rijbewijs te besturen is, is het prima.
Ford F350 Superduty XLPeter Tunissen schreef:Nee hoor, mits het met een B rijbewijs te besturen is, is het prima.
Wat heb je nou weer gekocht dan?
Die past er denk ik wel in ja; neem jij 2 oprijplaten mee?Petrolhead Tom schreef:Graag! Ik denk dat de aygo achterin de bak past! Haha.
street sessie is alleen voor straatlegale auto's, je hebt dan geen "last" van ongekentekende circuitauto's...JWdrive schreef:Wat is precies de bedoeling of voordeel van de street legal sessies? Met elke auto die aan de regels voldoet kun je in elke sessie rijden.![]()
Of is het dan een soort touristenfahrten met Panda's, RAV4's en bussen?
Wat rijdt er dan allemaal rond en op welk niveau? De gemiddelde trackday van clubs zoals vrijrijden met betalen per 15 minuten baantoegang trekt nogal een bepaald type rijder. Bijvoorbeeld stuntpiloten met een brik en vliegen er overal af of in. Niet bepaald aantrekkelijk als je bijvoorbeeld met een dure auto rijdt.Roy RS schreef:street sessie is alleen voor straatlegale auto's, je hebt dan geen "last" van ongekentekende circuitauto's...JWdrive schreef:Wat is precies de bedoeling of voordeel van de street legal sessies? Met elke auto die aan de regels voldoet kun je in elke sessie rijden.![]()
Of is het dan een soort touristenfahrten met Panda's, RAV4's en bussen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten