Blackberry of ander smartphone?
- InjectTheVenom
Re: Blackberry of ander smartphone?
Vandaag een HTC One M8 gekocht en die vertikt het om de nano simkaart te herkennen, is dit een vaker voorkomend probleem of heb ik een maandagmorgen exemplaar gekregen?
- Sander-E46
Als dat er eentje is waarbij je er een schijfje uit haalt waar je jouw sim in legt, dan is meestal dat schijfje licht verbogen..InjectTheVenom schreef:Vandaag een HTC One M8 gekocht en die vertikt het om de nano simkaart te herkennen, is dit een vaker voorkomend probleem of heb ik een maandagmorgen exemplaar gekregen?
- Erik K.
Vreemd,
Ik heb de M8 nu ook sinds een paar weken. Geen problemen mee.
Wel poblemen met de HTC One X+ gehad. Daarbij was de sim-houder iets te ruim waardoor de sim steeds verbinding met de telefoon verloor en ik de PIN code steeds opnieuw moest invoeren.
Simpele oplossing was een stukje tape op de achterkant van de SIM plakken en opnieuw in het toestel plaatsen.
Ik heb de M8 nu ook sinds een paar weken. Geen problemen mee.
Wel poblemen met de HTC One X+ gehad. Daarbij was de sim-houder iets te ruim waardoor de sim steeds verbinding met de telefoon verloor en ik de PIN code steeds opnieuw moest invoeren.
Simpele oplossing was een stukje tape op de achterkant van de SIM plakken en opnieuw in het toestel plaatsen.