Maar ok, de abo van mijn vrouw loopt binnenkort af, ze had het over een smartphone dat ze lekker online kan gaan en kan 'pingen' met haar vriendinnen. Na wat onderzoek op internet, kwam ik dus achter dat het pingen eigenlijk een Blackberry service is (stomtoeval 3 vriendinnen van haar die het gebruiken).
Maar wat ik geen donder van snap is de extra Bberry abo die je moet nemen, kost toch extra (vanwege slecht bereik bij ons thuis moeten we voda of kpn nemen). Wat ik niet snap is dat de snelheid van de bberry abo slechts 300zoveel is, terwijl je abo heb met online/web whatever hoe het heet, tot 1Gbs kan halen.
Als ik bijv een abo neemt met max 1Gbs en die bberry abo, als je gaat surfen wordt dan die 1Gbs gebruikt of die 300zoveel van de bberry abo

Kan iemand mij hier uitleg geven, snap er geen drol van eerlijk gezegd (btw, wordt toch een KPN abo denk ik, aangezien vodofone een datalimiet heeft ingesteld).
Btw, die whatsapp, werkt die ook goed? zoja, kan ik dus een andere smartphone nemen met dat erop, dan kan mijn vrouw alsnog pingen met haar bberry vriendinnen??