Het gaat EXACT zoGTRene schreef:kiekeboe...
maar euh das wel balen![]()
hoe gaat zoiets dan, een ratel en dan een harde knal en olie en rook e.d.?

Ik was al sinds de Nederlands/duitse grens serieus aan het trappen, ik kreeg de teller meermaals boven de 240 kmh ( daar zal zeker wat rek op zitten ) maar het voelde echt snel , zoals anders, dikke fun

Op de A1 tussen Keulen en Meckernich hoorde ik plots een rateltje, ik keek naar mijn passagier en hij hoorde het ook, zonder 1 woord te zeggen zagen we aan elkanders blik hoe laat het was, ik gaf nog een keer gas en nog een keer EN BAM KLETTER RATEL KNARS PLOF, ranzige metaalgeluiden de stank van olie en koelvloeistof, massaal veel rook, motor uit , geen servo, rond 200 kmh op de teller, toch veilig naar de pechstrook geraakt.
Daar begon dan het lange wachten, ik heb europe assistance, dus ik bel die mensen. " ja meneer we moeten u eerst naar een lokale garage afslepen om te zien dat het defect een repatriëring naar België rechtvaardigt" Mevrouw er zit een gat in mijn blok, dat heeft geen zin. Na veel vijven en zessen gingen ze me dan toch gelijk repatriëren. Een takeldienst vanuit Belgisch limburg werd opgetrommeld, deze nam contact met ons en ging bij europe assistance een duitse takeldienst vragen om ons al van de autobahn te slepen.
Heel dat verhaal liep dermate in de soep dat we daar 4 uur op de autobahn hebben gestaan, 10tallen telefoontjes hebben gepleegd. Qua organistatievermogen : 0/10, de takeldiensten daarentegen deden hun werk snel, efficient en professioneel !
Een ruilblok, het gaat, ik moet zelfs redelijk weinig uitbesteden, maar dan nog ik vind niet echt dat deze carroserie het nog waard is. Als hier een ruiblok in zou komen gaat het verdomme cheap moeten zijn.