Een paar maanden geleden was het dan eindelijk zo ver. De beslissing gemaakt om voor een goedkope dagelijkse auto te gaan, met daarbij een leuke oude MX-5 als tracktool. Dat zou mijn 4e MX-5 worden en mocht eindelijk het circuit op.

Niet dat ik veel trackdays ga rijden, want ik heb het geld simpelweg niet, maar de look&feel vind ik fantastisch en de spartaanse NA blijft toch eigenlijk gewoon het allerleukste.
Met vrijwel standaard vermogen is er goed mee te leren rijden en dat is nou net wat de bedoeling is.
Zo kocht ik hem:
Een kleine speclist van wat is gekocht en wat op de auto komt:
- Toyosports 4-2-1 RVS spruitstuk
- Milltek non-silenced cat vervanger
- MX5parts RVS uitlaat
- HSD DualTech coilovers
- EBC Yellowstuff + RVS leidingen + Dot5
- DIY intake/K&N filter, Magnecor KV85 bougiekabels
- GV lip, Feedstyle skirts
- Ultralite G-Spec velgen + T1R's.
- TRlane Rolbeugel
- Sparco Speed stoelen
- Sabelt 4 punts gordels
- Kleiner stuur met QR
En uiteraard wat foto's:
En dat ziet er dan momenteel zo uit... Nog aardig wat aan te doen de komende maand, ben er nog lang niet.
