OT als Off Topic? Wees gerust. Maurice is denk ik al wat gewend van een ander forum. Bijna net zo OT als Df. En nu ziet hij ook alweer hoe gezellig het moet zijn op trackdays, georganiseerd door een top econoom.Kgroot.nl schreef: maar goed laten we het een beetje OT houden 8)
Met 8 berichten is er helemaal niks van jou............12Esc schreef:enneh, is mijn topic hoor. Allemaal wegwezen!![]()
OO ja dat waren we ff vergeten12Esc schreef:enneh, is mijn topic hoor. Allemaal wegwezen!![]()
Downforce Hans schreef:Ach schat, verzorg jij de hapjes....vergeet je de mosterd nietallen schreef:Maurice, Dhr. Hans Waterhoofd bedoeld eigenlijk dat het de bedoeling zou zijn dat je in ieder geval een voor- en / of achternaam in je nick verwerkt. Zijn een hoop rellen over geweest, maar forumleden mogen niet meer hun tanden laten zien van de mods. Die waterdrager meent dus toch even bijdehand te mogen doen.![]()
![]()
Hans ga je naar CPZ? Wil even zien of het je lukt om precies voor m'n tafeltje met broodjes kroket te kunnen stoppen zonder je remmen aan te raken...:
![]()
Natuurlijk ga ik de 15e want er gaat niet boven eenbeetje rotzooien met jou in de pitbox
Welkom, 1 o te weinig trouwensmaurice12 schreef:Lang geleden. Boooh herinnerende me gisteren aan dit forum, dus username maar eens afgestoft (toch lastig dat ik hier niet dezelfde username als op andere forums mag gebruiken).
De speedster en BMW zijn beiden weg, vervangen door onderstaande wagens:
Gemiddeld genomen scoor ik 'normaal' qua uitstoot en geluid
Zoom even in op de kentekenplaathouder ...indobesar schreef:"Because Porsche is for girls"
Wat doe je binnen IT?
Software ontwerp en -ontwikkeling. Oa via nearshoring.indobesar schreef:"Because Porsche is for girls"
Wat doe je binnen IT?
Interessant, dat nearshoring! Leuk uiteengezet op de website.maurice12 schreef:Software ontwerp en -ontwikkeling. Oa via nearshoring.indobesar schreef:"Because Porsche is for girls"
Wat doe je binnen IT?
Tja, en mijn bedrijf heet 'Deep Blue' dus vandaar de switch naar een donkerblauw wagenpark (ook mijn vrouw rijdt donkerblauw).
Hoi Roy, wij hebben elkaar inderdaad wel eens gesproken. De meeste Fchat.nu leden zijn nu te vinden op fchat.com of via de Ferrari Owners Club. En daar worden dus nog steeds ritten georganiseerd, zoals afgelopen weekend: http://www.autogespot.nl/event:-ferrari ... -lente-rit" onclick="window.open(this.href);return false;Roy RS schreef:uhm alsnog welkom hier, volgens mij heb ik je wel eens (een paar keer) gesproken bij F-chat, ik had destijds een Viper (je weet wel die ene die meer herrie maakte dan die van jou)
hebben de leden van dat forum al een ander plekje gevonden waar evenementen georganiseerd worden of is het gewoon helemaal over?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten