12esc stelt zich voor
- maurice12
12esc stelt zich voor
Op verzoek (en terecht) zal ik me ook even voorstellen hier:
Mijn naam is Maurice. Ik werk in de IT-sector (eigen bedrijfje).
Ik ben al lang auto-fan. Lang geleden begonnen met een CRX vtec (1991) en later veel alfa romeo's gereden, oa een 1995 spider.
Momenteel rijd ik in een bmw e91 320d (gestart als lease auto, momenteel prive) en een opel speedster. Met deze laatste auto bezoek ik regelmatig bijeenkomsten en tourtochten.
De speedster heeft inmiddels wat wijzigingen ondergaan zoals een ander inlaatspruitstuk, volledig nieuwe uitlaat/cat en recent chiptuning door een actieve andere speedsterrijder. Vermogen ligt nu rond 200 pk.
Meestal was ik na aanschaf van een auto al weer bezig met de volgende. Op dit moment bevalt deze combi me al enige tijd uitstekend, dus ik heb nog geen opvolgers op het oog.
Op zoek naar een foto van beide auto's kwam ik alleen onderstaande foto tegen van mijn test om te zien of ze beiden in de garage pasten. Met een lege garage lukte het net, in praktijk (rotzooi) lukt het niet meer. De BMW staat dus buiten.
Mijn naam is Maurice. Ik werk in de IT-sector (eigen bedrijfje).
Ik ben al lang auto-fan. Lang geleden begonnen met een CRX vtec (1991) en later veel alfa romeo's gereden, oa een 1995 spider.
Momenteel rijd ik in een bmw e91 320d (gestart als lease auto, momenteel prive) en een opel speedster. Met deze laatste auto bezoek ik regelmatig bijeenkomsten en tourtochten.
De speedster heeft inmiddels wat wijzigingen ondergaan zoals een ander inlaatspruitstuk, volledig nieuwe uitlaat/cat en recent chiptuning door een actieve andere speedsterrijder. Vermogen ligt nu rond 200 pk.
Meestal was ik na aanschaf van een auto al weer bezig met de volgende. Op dit moment bevalt deze combi me al enige tijd uitstekend, dus ik heb nog geen opvolgers op het oog.
Op zoek naar een foto van beide auto's kwam ik alleen onderstaande foto tegen van mijn test om te zien of ze beiden in de garage pasten. Met een lege garage lukte het net, in praktijk (rotzooi) lukt het niet meer. De BMW staat dus buiten.
- Bijlagen
-
- speedster
- speedster.jpg (39.45 KiB) 3790 keer bekeken
-
- samen in de garage
- garage.jpg (41.02 KiB) 3789 keer bekeken
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: 12esc stelt zich voor
Welkom. Mooie auto's, zeker de Speedster.
- frank de jonge
Very nice en welkom!!
- Jinx
Nette speedster, welkom hier. 

- JP
Welkom
Gaat allemaal maar net in de garage. Als dat maar altijd goed gaat.

- RJay
Welkom op DF, leuke lotus 

-
Welkom hier Maurice.
- VLA
Welkom, mooie wagens. En dat is wel een ruime garage zo te zien, in de meeste past 1 auto maar net.
- maurice12
Dank voor het hartelijk welkom.
Die garage is inderdaad erg fijn. Naast mijn auto's is nog een tweede deur voor de auto van mijn vrouw.
Die garage is inderdaad erg fijn. Naast mijn auto's is nog een tweede deur voor de auto van mijn vrouw.
-
Walgelijk. Gewoon een garage voor 3 auto's!
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=15573" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=15573" onclick="window.open(this.href);return false;

- maurice12
Spammert! Hij staat met potlood in mijn agenda....allen schreef: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=15573" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat circuit ligt zo'n eind vanaf mijn huis

- JurT
Welkom! Mooie auto's heb je.
- Downforce Hans
Typische naam heb je 12esc
:

- maurice12
komt nog voort uit een business idee dat ik ooit met anderen had (en bijbehorende url registraties). Is nooit wat geworden, maar de naam bleek handig, want op elk forum nog beschikbaar (in tegenstelling tot 'maurice').
En ach, ook wel toepasselijk. Ritje in de speedster is feitelijk ook een korte ontsnapping uit real life... (want to escape).
En ach, ook wel toepasselijk. Ritje in de speedster is feitelijk ook een korte ontsnapping uit real life... (want to escape).
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Hey Maurice,
Je auto's kende ik al.
Moet zeggen dat ik na die fotoreportage met jou auto heel anders naar een speedster ben gaan kijken
Je auto's kende ik al.
Moet zeggen dat ik na die fotoreportage met jou auto heel anders naar een speedster ben gaan kijken

-
Maurice, Dhr. Hans Waterhoofd bedoeld eigenlijk dat het de bedoeling zou zijn dat je in ieder geval een voor- en / of achternaam in je nick verwerkt. Zijn een hoop rellen over geweest, maar forumleden mogen niet meer hun tanden laten zien van de mods. Die waterdrager meent dus toch even bijdehand te mogen doen.
Hans ga je naar CPZ? Wil even zien of het je lukt om precies voor m'n tafeltje met broodjes kroket te kunnen stoppen zonder je remmen aan te raken...

Hans ga je naar CPZ? Wil even zien of het je lukt om precies voor m'n tafeltje met broodjes kroket te kunnen stoppen zonder je remmen aan te raken...

-
Hans moet wel naar CPZ
Ik heb nog een ritje van hem tegoed 8)

Ik heb nog een ritje van hem tegoed 8)
- Downforce Hans
Ach schat, verzorg jij de hapjes....vergeet je de mosterd nietallen schreef:Maurice, Dhr. Hans Waterhoofd bedoeld eigenlijk dat het de bedoeling zou zijn dat je in ieder geval een voor- en / of achternaam in je nick verwerkt. Zijn een hoop rellen over geweest, maar forumleden mogen niet meer hun tanden laten zien van de mods. Die waterdrager meent dus toch even bijdehand te mogen doen.![]()
![]()

Natuurlijk ga ik de 15e want er gaat niet boven eenbeetje rotzooien met jou in de pitbox

-
Oke en nu vraag ik me af of ik nog wel met Hans wil meerijdenDownforce Hans schreef:Ach schat, verzorg jij de hapjes....vergeet je de mosterd nietallen schreef:Maurice, Dhr. Hans Waterhoofd bedoeld eigenlijk dat het de bedoeling zou zijn dat je in ieder geval een voor- en / of achternaam in je nick verwerkt. Zijn een hoop rellen over geweest, maar forumleden mogen niet meer hun tanden laten zien van de mods. Die waterdrager meent dus toch even bijdehand te mogen doen.![]()
![]()
Hans ga je naar CPZ? Wil even zien of het je lukt om precies voor m'n tafeltje met broodjes kroket te kunnen stoppen zonder je remmen aan te raken...:
![]()
Natuurlijk ga ik de 15e want er gaat niet boven eenbeetje rotzooien met jou in de pitbox

- Laurens
Zou ik inderdaad ook maar mee oppassen, voor je het weet stopt die amerikaanse badkuip ergens achter op het circuit en dan sta je daar samen 

Laatst gewijzigd door Laurens op 07 okt 2009, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
Dan rij je toch alleen......... :idea:
-
wie ik???Downforce Hans schreef:Dan rij je toch alleen......... :idea:
met jou auto vind ik het prima
maar goed laten we het een beetje OT houden 8)
- Downforce Hans
Laurens schreef:Zou ik inderdaad ook maar mee oppassen, voro je het weet stopt die amerikaanse badkuip ergens achter op het circuit en dan sta je daar samen
VORO

- Downforce Hans
HEE LAURENS, FF AAN HET VERBETEREN GESLAGEN

- maurice12
Dan zou je nu eens moeten meerijden, na de chiptuning. Nog veel leuker nu.Kgroot.nl schreef: Moet zeggen dat ik na die fotoreportage met jou auto heel anders naar een speedster ben gaan kijken