Dat kopen + duitse software gebruiken.
Beetje achterom kijken voor R32's.
En rammen met die handel

Ik voel helemaal met je mee Rico, voor ze mij pakten met die hoge maar veilige snelheid op dat stuk, immers beter wegdek daar en geen kip op de weg en in DLD toegestaan dus niet crimineel en waarom hier dan wel??? anyway na die tijd durf ik bijna niet meer ahrder te rijden doe het wel maar heel korte stukjes en zelfs dan kunnen ze der net staan...Rico v Velzen schreef:Tja ik weet het ook even niet meer.
Maandje M3 wegzetten lees ik dan.. zouden ze me dan na een maand vergeten zijn ?
Een klacht van een NSB'er komt weer binnen![]()
Mischien deprimerend dit draadje maar ik kan er helaas niks anders van maken. Vanochtend moest ik de M3 meenemen want mijn vrouw heeft de touring vandaag nodig, was een beetje laat, reed wat gehaast, snelweg... +25/30 te hard teller waar 120 mag... met een als een dief in de nacht gevoel![]()
Dat gevoel dat zuigt zo
Inderdaad Bert!Bert ///M3 schreef:http://www.stinger.nl/
Dat kopen + duitse software gebruiken.
Beetje achterom kijken voor R32's.
En rammen met die handel
Ja doet me steeds meer denken an de goede film met een boodschap waarin ze wel heeeeeeel erg ver gaan mooie film met een verhaal, waarin de overheid steeds verder fgaat met Nanny gedrag...scary!volvoc30 schreef:http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007 ... ijbew.html
En NSB praktijken gaat verder en verder!!
Lijkt me wel. Eerste de beste afrit keren en dan als een bezetene met 300km de grens overstuiven. bye bye zwaai zwaai struikroverts!hugo schreef:Ik vraag me dan af, even doelend op het 4 ferarri's bij Maastricht verhaal. Je zit vlak bij de duitse grens, is er dan geen mogelijkheid om á la de legendarische M5 bestuurder gewoon weg te planken en duitsland in te gaan?
Of is dat vandaag de dag geen optie meer?
M5 bestuurder, filmpje van?hugo schreef:Ik vraag me dan af, even doelend op het 4 ferarri's bij Maastricht verhaal. Je zit vlak bij de duitse grens, is er dan geen mogelijkheid om á la de legendarische M5 bestuurder gewoon weg te planken en duitsland in te gaan?
Of is dat vandaag de dag geen optie meer?
sorry hoor, maar die mensen reden toch gewoon te hard?volvoc30 schreef:http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007 ... ijbew.html
En NSB praktijken gaat verder en verder!!
regels zij regels?? gemaakt door??? juist niet door ons...tot 1974 mocht nog veel maar ze veranderen telkens de regels en daar zit het hem nou net...dat snap je toch wel hoop ikemiel307sw schreef:sorry hoor, maar die mensen reden toch gewoon te hard?volvoc30 schreef:http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007 ... ijbew.html
En NSB praktijken gaat verder en verder!!
regels zijn regels vind ik, en die moeten nageleefd worden
Tis niet alleen de boete, lees Rico's verhaal eens goed...emiel307sw schreef:nee maar het lijkt me duidelijk dat iedereen weet dat de topsnelheid 120 is hier. en bovendien, hard rijden heb ik helemaal geen problemen mee maar dan moet je ook verantwoordelijkheid voor de gevolgen nemen en niet mekkeren als je een boete krijgt
De reacties bij dat verhaal zijn wel erg lachwekkendvolvoc30 schreef:http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007 ... ijbew.html
En NSB praktijken gaat verder en verder!!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten