Niet alles staat op privéGeert. schreef:Dus als je die filmpjes even weer van privé afhaalt kunnen we allemaal even genieten ...
Tips rondetijd verbeteren CPZ
- glnk
Re: Tips rondetijd verbeteren CPZ
-
Andre
Dat Kees nog zo hard durft met die bladveren racert is al een prestatie op zich. Ik denk dat die playstation racers de hele zeeman voorraad nodig hebben voor 2 bochten met die boot.
Laatst gewijzigd door Andre op 28 mar 2014, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ErikS
Hé, hij noemt jou toch ook geen fiets en hardloop kneusje?!RVV schreef:Ik zal het ook even voor jou het op een rijtje zetten dan snap jij het misschien ook.. (hoewel)
Ik zal het voor je op een rijtje zetten, dan snap jij het misschien ook:
1. ............................
2. ...........................
3. ...........................
4. ............................
5. ...........................
6. ................ (door mijn grote mond)
7. .........................;.
8. RVV noemt mij een simkneusje
Beetje respect kan geen kwaad, ookal is het vierkante ogen, en geen bewegingssport.
- Archiebald
- glnk
Je mag er best naast komen zitten. Dan kun je mij af en toe een vochtig doekje aangeven.Andre schreef:Dat Kees nog zo hard durft met die bladveren racert is al een prestatie op zich. Ik denk dat die playstation racers de hele zeeman voorraad nodig hebben voor 2 bochten.
-
Andre
Na de Sean Edwards eye opener ben ik wel klaar op het circuit om er naast te zitten.
- Martijn M
Hé stelletje viswijven. Loop eens niet zo te janken over hoe goed je wel niet bent en ga lekker aan je pik trekken, tering zeg. Slappe bedoeling dit.
Iemand vraagt om tips en er is een 9 pagina durende discussie wie er beter kan rijden. Basisschool waardig.
Iemand vraagt om tips en er is een 9 pagina durende discussie wie er beter kan rijden. Basisschool waardig.
- Tristan
+1Andre schreef:Na de Sean Edwards eye opener ben ik wel klaar op het circuit om er naast te zitten.
Zeker niet naast iemand die ik niet ken.
- Luco
Ik zit hier te genieten, en die Elmar maar smeren in de keuken 
Ik maar aanwijzingen geven hoe het moet, ik kan niet stuccen, maar instructies geven lukt aardig
Ik maar aanwijzingen geven hoe het moet, ik kan niet stuccen, maar instructies geven lukt aardig
- alt
Leuk draadje. Gelukkig is mijn auto nog niet klaar als glnk op de baan rijdt.
ik wil wel eens sim helivlieger zien vliegen met een echte heli.
ik wil wel eens sim helivlieger zien vliegen met een echte heli.
- RVV
ErikS kneusje slaat niet zozeer op het simmen maar op zijn manier van manifesteren op DF. Daar heb ik geen respect voor. Die andere knakker heeft dezelfde kwaal dan zal het wel iets met het simmen te maken hebben. Over het simmen zelf heb ik helemaal geen mening. Hooguit dat het een goede prestatie is om veel prijzengeld binnen te slepen. Hoewel ik dat duizenden euro's gebeuren wel met de nodige korrels zout neem. Maar dat is omdat die daar zelf over begint.
Als mensen zeggen dat ze iets gedaan hebben is dat een prestatie het is geen prestatie om te roepen hoe goed ze zijn in datgene wat ze doen.
Luco Elmar zit in de keuken met je vrouw te smeren?
daar zullen wel wat potten pindakaas doorheen gaan 
Als mensen zeggen dat ze iets gedaan hebben is dat een prestatie het is geen prestatie om te roepen hoe goed ze zijn in datgene wat ze doen.
Luco Elmar zit in de keuken met je vrouw te smeren?
- Downforce Hans
ehhhh Andre, ff niet verder vertellen maar die vrachtwaggel van Kees heeft geen bladveren......Andre schreef:Dat Kees nog zo hard durft met die bladveren racert is al een prestatie op zich. Ik denk dat die playstation racers de hele zeeman voorraad nodig hebben voor 2 bochten met die boot.
- Luco
Nee hij is de wanden aan het smeren, maar ik kan het beter 
- Geert.
Je kunt gewoon langskomen hoor, geld mee en auto mee. Grote mond en praatjes thuislaten dan wordt het vast gezellig 
- Petrolhead Tom
Heb je op een sim geoefend?Luco schreef:Nee hij is de wanden aan het smeren, maar ik kan het beter

- Luco
JaPetrolhead Tom schreef:Heb je op een sim geoefend?Luco schreef:Nee hij is de wanden aan het smeren, maar ik kan het beter
- glnk
Andersom dan? Dan kun je mij laten zien hoe het moet.Andre schreef:Na de Sean Edwards eye opener ben ik wel klaar op het circuit om er naast te zitten.
- Hielke
Iedere 20 jarige die vandaag de dag het circuit op gaat heeft simrace ervaring. Of het nou op de Playstation, de Wii, of de computer is. Beetje hetzelfde als poepen. Hebben ze ook allemaal gedaan. Kun je dan nog een relatie tussen de twee leggen?Luco schreef:Hielke, hoe verklaar je dan dat die jongens van de nissan challenge voort gekomen zijn uit het sim racen (voorop gesteld dat ik er helemaal niks mee heb)
Maar die jongens groeiden in twee jaar toch door naar de europese gt klasse en deden de 24 uur van lemans mee, en redelijk goed.
Daarnaast vraag ik me af of ze beter waren geweest als ze vanaf hun 6e in een kart hadden gezeten ipv achter de sim?
Persoonlijk denk ik van wel.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens precies hoe dat werkt. Ik weet wel dat ik oudere aflevering van die Nissan/Sony challenge heb gezien. Dan kwamen er een paar honderd simmers bij elkaar om te testen wie geschikt voor dat stoeltje was. Het gros bakte van het karten al helemaal niks. Zelfs van de top 10 overblijvers bleken er op het circuit nog een paar kneuzen bij te zitten. Dat er van een groep van een paar honderd man dan een 2 of 3 overblijven die het wel kunnen is niet meer dan logisch. Maar verzamel 300 tennissers, voetballers of schakers bij elkaar, laat ze een kart en trackday programma doorlopen, en ook dan zul je zien dat er een paar bijzitten die het kunnen.
- Hielke
Jij kunt het al.glnk schreef:Andersom dan? Dan kun je mij laten zien hoe het moet.Andre schreef:Na de Sean Edwards eye opener ben ik wel klaar op het circuit om er naast te zitten.
- glnk
Ja maar,... ik ben al jaren lang fan van Andre. Ik heb zelfs een privé video collectie verzameld door de jaren heen.Hielke schreef:Jij kunt het al.glnk schreef:Andersom dan? Dan kun je mij laten zien hoe het moet.Andre schreef:Na de Sean Edwards eye opener ben ik wel klaar op het circuit om er naast te zitten.
Van de zijlijn ziet het er niet zo spannend uit
- Hielke
Nu overdrijf je pas.

- Tristan
- Downforce Hans
Dit begint eng te worden.........
- Luco
Trouwens, ik zat bij de top drie van de wereld met simstuccen 4.0Luco schreef:JaPetrolhead Tom schreef:Heb je op een sim geoefend?Luco schreef:Nee hij is de wanden aan het smeren, maar ik kan het beter
Van al het prijzengeld laat ik Elmar nu lekker aanklooien
- JP
Ik ben benieuwd hoelang je bijvoorbeeld je sim-rempunten ook in real aanhoudt. "Voel" je in je sim ook krachten die je in werkelijkheid op een circuit ondervindt?1. Ik adviseer iemand om te gaan simracen om zijn lijnen, rempunten en uiteindelijk zijn snelheid te verbeteren op Zandvoort.