Niet alles staat op privéGeert. schreef:Dus als je die filmpjes even weer van privé afhaalt kunnen we allemaal even genieten ...

Niet alles staat op privéGeert. schreef:Dus als je die filmpjes even weer van privé afhaalt kunnen we allemaal even genieten ...
Hé, hij noemt jou toch ook geen fiets en hardloop kneusje?!RVV schreef:Ik zal het ook even voor jou het op een rijtje zetten dan snap jij het misschien ook.. (hoewel)
Ik zal het voor je op een rijtje zetten, dan snap jij het misschien ook:
1. ............................
2. ...........................
3. ...........................
4. ............................
5. ...........................
6. ................ (door mijn grote mond)
7. .........................;.
8. RVV noemt mij een simkneusje
Je mag er best naast komen zitten. Dan kun je mij af en toe een vochtig doekje aangeven.Andre schreef:Dat Kees nog zo hard durft met die bladveren racert is al een prestatie op zich. Ik denk dat die playstation racers de hele zeeman voorraad nodig hebben voor 2 bochten.
+1Andre schreef:Na de Sean Edwards eye opener ben ik wel klaar op het circuit om er naast te zitten.
ehhhh Andre, ff niet verder vertellen maar die vrachtwaggel van Kees heeft geen bladveren......Andre schreef:Dat Kees nog zo hard durft met die bladveren racert is al een prestatie op zich. Ik denk dat die playstation racers de hele zeeman voorraad nodig hebben voor 2 bochten met die boot.
Heb je op een sim geoefend?Luco schreef:Nee hij is de wanden aan het smeren, maar ik kan het beter
JaPetrolhead Tom schreef:Heb je op een sim geoefend?Luco schreef:Nee hij is de wanden aan het smeren, maar ik kan het beter
Andersom dan? Dan kun je mij laten zien hoe het moet.Andre schreef:Na de Sean Edwards eye opener ben ik wel klaar op het circuit om er naast te zitten.
Iedere 20 jarige die vandaag de dag het circuit op gaat heeft simrace ervaring. Of het nou op de Playstation, de Wii, of de computer is. Beetje hetzelfde als poepen. Hebben ze ook allemaal gedaan. Kun je dan nog een relatie tussen de twee leggen?Luco schreef:Hielke, hoe verklaar je dan dat die jongens van de nissan challenge voort gekomen zijn uit het sim racen (voorop gesteld dat ik er helemaal niks mee heb)
Maar die jongens groeiden in twee jaar toch door naar de europese gt klasse en deden de 24 uur van lemans mee, en redelijk goed.
Daarnaast vraag ik me af of ze beter waren geweest als ze vanaf hun 6e in een kart hadden gezeten ipv achter de sim?
Persoonlijk denk ik van wel.
Jij kunt het al.glnk schreef:Andersom dan? Dan kun je mij laten zien hoe het moet.Andre schreef:Na de Sean Edwards eye opener ben ik wel klaar op het circuit om er naast te zitten.
Ja maar,... ik ben al jaren lang fan van Andre. Ik heb zelfs een privé video collectie verzameld door de jaren heen.Hielke schreef:Jij kunt het al.glnk schreef:Andersom dan? Dan kun je mij laten zien hoe het moet.Andre schreef:Na de Sean Edwards eye opener ben ik wel klaar op het circuit om er naast te zitten.
Trouwens, ik zat bij de top drie van de wereld met simstuccen 4.0Luco schreef:JaPetrolhead Tom schreef:Heb je op een sim geoefend?Luco schreef:Nee hij is de wanden aan het smeren, maar ik kan het beter
Ik ben benieuwd hoelang je bijvoorbeeld je sim-rempunten ook in real aanhoudt. "Voel" je in je sim ook krachten die je in werkelijkheid op een circuit ondervindt?1. Ik adviseer iemand om te gaan simracen om zijn lijnen, rempunten en uiteindelijk zijn snelheid te verbeteren op Zandvoort.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, HarryC, jos_br, mark123, Peter-Paul, Zed240 en 27 gasten