Deze heeft ook nog wel een wat plasticerig interieur, imho het grootste minpunt maar je moet ergens concessies doen als je geen kapitalen wilt uitgeven. Het rammelt en klappert verder niet dus dat vind ik weer heel positief en op andere fronten compenseert de auto dat wel weer (=kosten en betrouwbaarheid). Het stuur moet nog wel eens van leer worden voorzien, dat is echt jammer van het kunststof.
Komt goed Eric
Het informatie paneel van de Starship Enterprise:
Gevonden op geek.com
Niettemin, ik ben er net nog ff mee op pad geweest en door het centrum van Breda gekomen. Qua concept is elke andere conventionele auto
als vervoer achterhaald imho. Dit ding doet hele stukken op zelf opgewekte elektrische energie en af en toe springt de benzine motor bij. Ik begrijp niet dat andere merken krampachtig aan alleen een verbrandingsmotor blijven vasthouden, dit ga je nevernooit evenaren met slechts max. 30% rendement.
Het is natuurlijk niet de fun waarover je het hier op DF hebt maar aanvankelijk had ik zo'n ding veel vervelender verwacht want vervelend rijdt het allerminst, integendeel!