Help mijn rijplezier staat onder zware druk. De jacht is....
-
- Berichten: 55144
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
allen heeft een relativerend punt, inderdaad.
maar ik(en Macboy weet ervan)heb wel andere (juridische)geintjes(dus niet hardrijden) van de pliessie meegemaakt waar je broek werkelijk van afzakt, zo achterbaks dat ik vorige maand een klacht tegen de politie ter plaatse in wilde dienen, maar dit omwille van de lieve vrede en dat ik hier een bedrijf heb niet doe.
Mocht de hermandad dit lezen: Diep triest hoe jullie soms met gewone hardwerkende burgers omgaan.
maar ik(en Macboy weet ervan)heb wel andere (juridische)geintjes(dus niet hardrijden) van de pliessie meegemaakt waar je broek werkelijk van afzakt, zo achterbaks dat ik vorige maand een klacht tegen de politie ter plaatse in wilde dienen, maar dit omwille van de lieve vrede en dat ik hier een bedrijf heb niet doe.
Mocht de hermandad dit lezen: Diep triest hoe jullie soms met gewone hardwerkende burgers omgaan.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Allen prima reactie, maar je mist mijn punt. Ik heb altijd terechte bekeuringen geaccepteerd. 20 te hard ? Prima, 30 te hard prima, 70 te hard prima.
Maar nu gaat het in mijn geval niet meer of ik een keer geflits word, maar om een,, tja laat ik het zeggen een man hunt.. niet dat het ansich zo erg is als ik dan gepakt word, binnen 10 dagen krijg je papiertje wel weer terug als de meesten hier moet geloven.
Mijn punt is dat ik geen prettig gevoel meer heb als ik achter het stuur zit, met het gevoel dat er zo op je gelet word (let wel ik zeg gevoel hé) het idee dat er achter elke boom een meneer met een laserpistool staat, of een videowagen me op afstand volgt.. Dat gevoel ontneemt me alle plezier in het "leuke" autorijden. Het gevoel dat je als een potentiële winkeldief rondloopt in de bijenkorf met in iedere ooghoek een beveiligingsman, terwijl je netjes wil afrekenen bij de kassa..maar omdat je verdacht je tas hebt geopend om een zakdoek te pakken ben je gewoon het haasje in het vizier.
Niemand hier hoef het met me eens te zijn, of meelij te hebben en als er gezegd word eigen schuld dikke bult ga ik ook niet in discussie.. prima als je dat denkt Maar hele plezier is momenteel gruwelijk vergalt.
Maar nu gaat het in mijn geval niet meer of ik een keer geflits word, maar om een,, tja laat ik het zeggen een man hunt.. niet dat het ansich zo erg is als ik dan gepakt word, binnen 10 dagen krijg je papiertje wel weer terug als de meesten hier moet geloven.
Mijn punt is dat ik geen prettig gevoel meer heb als ik achter het stuur zit, met het gevoel dat er zo op je gelet word (let wel ik zeg gevoel hé) het idee dat er achter elke boom een meneer met een laserpistool staat, of een videowagen me op afstand volgt.. Dat gevoel ontneemt me alle plezier in het "leuke" autorijden. Het gevoel dat je als een potentiële winkeldief rondloopt in de bijenkorf met in iedere ooghoek een beveiligingsman, terwijl je netjes wil afrekenen bij de kassa..maar omdat je verdacht je tas hebt geopend om een zakdoek te pakken ben je gewoon het haasje in het vizier.
Niemand hier hoef het met me eens te zijn, of meelij te hebben en als er gezegd word eigen schuld dikke bult ga ik ook niet in discussie.. prima als je dat denkt Maar hele plezier is momenteel gruwelijk vergalt.
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Martijn het hoeft ook niet perse heel hard te gaan, maar in de 60 zone's (bijna alle binnenwegen rondom de stad lijkt het welMartijn Koevoets schreef:Is een auto die meer Driving Fun geeft bij lagere snelheden dan geen optie? Het gaat tenslotte niet om de absolute snelheid, maar om het gevoel dat je hard gaat!

Overigens had ik altijd veel plezier met de 100pk Arosa en de 163pk mini cooper S (die ook best en soms negatief opviel.)
Ik heb 1 groot nadeel nu, de M3 is een prive auto en dus direct te herleiden naar mijn woonadres. Voorheen had ik altijd zakelijke auto's die werden herleid naar de zaak in de stad, men wist dus nooit wie de regelmatige bestuurder was. Bij elke bekeuring gaf ik op dat het wegens het verlopende personeelsbestand niet meer te herleiden was wie de bestuurder was


- Bert ///M3
- Berichten: 9417
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Deze opstellingen staan toch alleen in Brabant e.o. of niet?Rene / Hazze schreef:[img:480:640]http://www.snelheidscontrole.com/pics/s ... usen_2.jpg[/img]
- Gijzer
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 20:51
- Locatie: Elke bocht is een uitdaging.
Nope,Joop schreef:Deze opstellingen staan toch alleen in Brabant e.o. of niet?Rene / Hazze schreef:[img:480:640]http://www.snelheidscontrole.com/pics/s ... usen_2.jpg[/img]
In de achterhoek staan ze ook.
Vooral op letten op de dagen dat er geen container aan de weg hoort te staan.
- Desmond Prins
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 20:40
- Locatie: Vaassen
Apeldoorn heeft ook een paar kliko's. Dat pokkedorpje rij ik altijd met 50 op de cruisecontrol. NAdat ik daar 1 keer geflitst ben. na correctie 52 km'h.
Mijn auto valt gelukkig niet zo erg op. een Saab houden ze niet so snel aan. Terwijl die 225 PK'tjs best wel willen.
Mijn Vorige Saab viel meer op door zijn luide uitlaatbrom, maar ook daarmee ben ik nooit staande gehouden.
Als eerste had ik een fordje escort. Met luide brulpijp, 1 demper en steekvlammen bij gasloslaten. Op een nacht kwam ik terug van het stappen in Markelo. en stond er net voor de oprit afrit van de A1 een fuik van de politie. Jong als ik was wou ik wle is staande gehouden worden en een blaastest doen. Ik drink niet als ik moet rijden dus dat was geen probleem. Met veel gas (snelheid had ie niet) trek ik vanaf de rotonde richting fuik. Bij de tachtig netjes het gas los. Gevolgd door een luide knal en een mooie flits/vlam. Bij het het aankomen rijden zie ik dat de fuik leeg is. Gebaren ze naar mij. Rij maar door.
Mijn auto valt gelukkig niet zo erg op. een Saab houden ze niet so snel aan. Terwijl die 225 PK'tjs best wel willen.
Mijn Vorige Saab viel meer op door zijn luide uitlaatbrom, maar ook daarmee ben ik nooit staande gehouden.
Als eerste had ik een fordje escort. Met luide brulpijp, 1 demper en steekvlammen bij gasloslaten. Op een nacht kwam ik terug van het stappen in Markelo. en stond er net voor de oprit afrit van de A1 een fuik van de politie. Jong als ik was wou ik wle is staande gehouden worden en een blaastest doen. Ik drink niet als ik moet rijden dus dat was geen probleem. Met veel gas (snelheid had ie niet) trek ik vanaf de rotonde richting fuik. Bij de tachtig netjes het gas los. Gevolgd door een luide knal en een mooie flits/vlam. Bij het het aankomen rijden zie ik dat de fuik leeg is. Gebaren ze naar mij. Rij maar door.

- Erik
- Berichten: 1977
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Heb niet alles gelezen
Maareh Rico als je in een high profile (als in aandachttrekkend) wagen rijdt kun je afgunst verwachten
Van de andere weggebruikers maar zeker van de politie
Rijdt op eieren en zeker niet non stop te hard over de snelwegen
Af en toe een dijkje blaffen
Af en toe een driftje blaffen
Af en toe een oprit met 160 waar 70 advies is
Dan KUNNEN ze je niet eens meten
Verder niet zeuren, hoort erbij hoe vervelend ook
En reken er maar op dat het nog erger wordt
En als je gevolgd wordt gewoon 112 bellen (serieus) of langzaam uitrollen en 70 gaan rijden kijken wat ze dan doen, zo zijn er nog 300 trucjes. ZEKER NIET 30km gaan laten volgen, no way.
E
Maareh Rico als je in een high profile (als in aandachttrekkend) wagen rijdt kun je afgunst verwachten
Van de andere weggebruikers maar zeker van de politie
Rijdt op eieren en zeker niet non stop te hard over de snelwegen
Af en toe een dijkje blaffen
Af en toe een driftje blaffen
Af en toe een oprit met 160 waar 70 advies is
Dan KUNNEN ze je niet eens meten
Verder niet zeuren, hoort erbij hoe vervelend ook
En reken er maar op dat het nog erger wordt
En als je gevolgd wordt gewoon 112 bellen (serieus) of langzaam uitrollen en 70 gaan rijden kijken wat ze dan doen, zo zijn er nog 300 trucjes. ZEKER NIET 30km gaan laten volgen, no way.
E
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik vind het allezins meevallen, maar ja hier in `t oooosten is ook nie veel te doen, soms staat het stoplicht op rood, danweer op groen.....................
Heb de M3 nu 3,5 jaar in bezit, iets van 2 boetes voor een lullige 52 km/h waar toegestaan 50. En 1 keer aangehouden voor een alcohol en paperassen controlle............................het jonge broekie die dat deed had geneens in de gaten in wat voor een auto ik zat.
Met de CRX VTEC ook zo`n controle, maar daar in elk geval nog een check van het chassis nr.

Heb de M3 nu 3,5 jaar in bezit, iets van 2 boetes voor een lullige 52 km/h waar toegestaan 50. En 1 keer aangehouden voor een alcohol en paperassen controlle............................het jonge broekie die dat deed had geneens in de gaten in wat voor een auto ik zat.
Met de CRX VTEC ook zo`n controle, maar daar in elk geval nog een check van het chassis nr.
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Meeste mensen zien het verschil tussen een M3 en een gewone coupe niet eens. Denk dat de M3 toch nog steeds (met uitzondering van het geluid at full chat) een zeer onopvallende auto is ook in het "RicoBlauw".romo schreef:Ik vind het allezins meevallen, maar ja hier in `t oooosten is ook nie veel te doen, soms staat het stoplicht op rood, danweer op groen.....................![]()
Heb de M3 nu 3,5 jaar in bezit, iets van 2 boetes voor een lullige 52 km/h waar toegestaan 50. En 1 keer aangehouden voor een alcohol en paperassen controlle............................het jonge broekie die dat deed had geneens in de gaten in wat voor een auto ik zat.
Met de CRX VTEC ook zo`n controle, maar daar in elk geval nog een check van het chassis nr.
Ben er zelf iig wel erg van gecharmeerd van het onopvallende karakter van de 3er coupe (zeker in TiAg). Kan ik toch lekker doortuffen zonder gelijk opgemerkt te worden.
Het grootste punt is afgunst, daarmee wordt je wel erg vaak geconfronteerd (het niet voorlaten op drukke kruisingen, knipperen met de lichten als je eens een keer iets vlotter voorbij komt zetten dan dat ze zelf rijden, etc...)
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Of even een tijdje de Touring pakken...Macboy schreef:Even voor de duidelijkheid: Rico bedoelt dat hij nu in de gaten wordt gehouden. Zo moeten we het even lezen allemaal.
Rico: mijn advies. Even een maandje gewoon NETJES rijden in de M3. Dan heb je ze mooi te pakken
...
Dat geloof ik graag...Macboy schreef:Maar ik heb een kennis die als vuilnisman werkt. Die weet er wel raad mee![]()

- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Denk nie dat de touring het verschil maakt, Rico kennende wordt dat ding ook gevloerd......................................
Ook al rijdt ie een Fiat Pindakaas dan heeft ie nog te veel PK`s, daarmee kun je ook hoogst illegale snelheden bereiken, 100km/h door het dorp wil ook met zo`n ding wel
Bottem line; zelfbeheersing, c.q. geen Parkinson rechtervoetje .....................

Ook al rijdt ie een Fiat Pindakaas dan heeft ie nog te veel PK`s, daarmee kun je ook hoogst illegale snelheden bereiken, 100km/h door het dorp wil ook met zo`n ding wel
Bottem line; zelfbeheersing, c.q. geen Parkinson rechtervoetje .....................
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
in een impulsieve actie, zou ik zowat de M3 op marktplaats flikkeren...pppsssstt blauw M3'tje kopen... copmagnet included
Andere vraag wat ie is ie eigenlijk waard ?
2 jaar oud, 25K gereden. 1 jaar huisselectie garantie aanwezig. Nieuwprijs 95K euro.
Maandag gooi ik de nieuwe velg erop en maak even een afspraak om de achterbumper te laten spuiten.

Andere vraag wat ie is ie eigenlijk waard ?
2 jaar oud, 25K gereden. 1 jaar huisselectie garantie aanwezig. Nieuwprijs 95K euro.
Maandag gooi ik de nieuwe velg erop en maak even een afspraak om de achterbumper te laten spuiten.
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Rico v Velzen schreef:in een impulsieve actie, zou ik zowat de M3 op marktplaats flikkeren...pppsssstt blauw M3'tje kopen... copmagnet included![]()
Andere vraag wat ie is ie eigenlijk waard ?
2 jaar oud, 25K gereden. 1 jaar huisselectie garantie aanwezig. Nieuwprijs 95K euro.
Maandag gooi ik de nieuwe velg erop en maak even een afspraak om de achterbumper te laten spuiten.
tussen de 65 en 68 K gaat ie doen ( als ie bij de Beier staat that is)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: EvdP en 2 gasten