Roy RS schreef:deze had ik al even niet meer geopend, maar man wat een moddervet project!!! Die wielen zijn ook echt te cool gewoon. Ben echt erg benieuwd naar het resultaat..wanneer moet het klaar zijn?
Als je die spatborden popt en dan lakt, lak je dan voor het poppen de boorgaten af tegen roest of is dat niet nodig als je snel lakt? (ik bedoel in de carosserie en de nagels zelf willen ook wel eens roesten)
Wil proberen deze zomer al het las werk klaar te hebben en de body klaar..
Dan wordt hij opnieuw gestraald en nagelopen, en in de epoxy gezet (dus ook de gaatje voor de alu verbredings schermen).
Dan het alu werk er op en kitten en naar de spuiter..
Vervolgens heb ik dan een lege garage om alle delen die ik moet gaan hergebruiken te stralen en te spuiten en worden de onderstel delen te gepoedercoat/ ge-moffeld.. (weet iemand nog een leuk adresje??)
Tevens is dan de motor aan de beurt en moet nog even kijken wat ik daar nu mee wil..
Probeer dan alles zo veel mogelijk "plug and play"te hebben, vandaar ook al de rubbers van het achter onderstel besteld.
Deze rubbers heb ik ook nodig, om de tijdelijk de enkel blads veren te monteren, om zo de positie uit te reken van de achteras en daar mee ook de achter turrets, GRP4 Fourlink boxen en Watts linkage steunen..
Zodra dit klaar is gaan de bladveren weer in de verkoop en zal er MCPherson poten achter in komen..
zo heel verhaal gelijk, hahaha