Horloge / Horloges topic
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Horloge / Horloges topic
Ik zit al een jaar te lullen hier over dikke klokken, komt die azijnpisser van een Luco erbij en een maand later heeft die drie horloges erbij 

-
OnlineLuco
Tja Bram, niet lullen maar doen
Je leeft maar een keer en was ook niet van plan met een dikke bankrekening naar de eeuwige jachtvelden te gaan, daar profiteert alleen een ander van.
Verder duurt het niet lang meer en dan bepaalt de regering ff dat iedere nederlander ff 10% van zijn bankrekening in moet leveren om al die uitvreters aan de vreet te houden, dus lekker laten rollen en met een dikke schuld de pijp uit.
NA MIJ DE ZONDVLOED

En ik heb ook een hekel aan belasting betalen, dus ik denk dat ik hem nog aftrek ook als zakelijk promotiemateriaal

Je leeft maar een keer en was ook niet van plan met een dikke bankrekening naar de eeuwige jachtvelden te gaan, daar profiteert alleen een ander van.
Verder duurt het niet lang meer en dan bepaalt de regering ff dat iedere nederlander ff 10% van zijn bankrekening in moet leveren om al die uitvreters aan de vreet te houden, dus lekker laten rollen en met een dikke schuld de pijp uit.
NA MIJ DE ZONDVLOED

En ik heb ook een hekel aan belasting betalen, dus ik denk dat ik hem nog aftrek ook als zakelijk promotiemateriaal

- Robertdj
Tsja, je moet flink lullen om een 2824 van 2k te verantwoorden.Robin schreef:Prima uurwerk Luco. Ik heb 'm ook in 'n Oris van me. Loopt nauwkeuriger dan de SD:)
2892 is wat luxer platter, maar niet 'beter'en 'nauwkeuriger'.
Even wat woorden in je opsomming(vertaling uit Engels lol)Luco schreef:juwelen,
+ werkelijke + onderdompeling + Case 316L chirurgisch staal satijn+ professionele + Crown versterkt en
+ gegraveerd met serienummers+ Iguana gouden armband en zwarte siliconen band, tussen hoorns ovale perforaties, lus
![]()
Die lui moeten even normaal doen.

Of de juiste (78) Renault gekken moeten net voorbij komen.
-
OnlineLuco
Ach ja, het zal vast te duur zijn, maar wat else is new?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- RVV
Beetje flauwe opmerking.Robertdj schreef:Tsja, je moet flink lullen om een 2824 van 2k te verantwoorden.Robin schreef:Prima uurwerk Luco. Ik heb 'm ook in 'n Oris van me. Loopt nauwkeuriger dan de SD:)
2892 is wat luxer platter, maar niet 'beter'en 'nauwkeuriger'.
Even wat woorden in je opsomming(vertaling uit Engels lol)Luco schreef:juwelen,
+ werkelijke + onderdompeling + Case 316L chirurgisch staal satijn+ professionele + Crown versterkt en
+ gegraveerd met serienummers+ Iguana gouden armband en zwarte siliconen band, tussen hoorns ovale perforaties, lus
![]()
Die lui moeten even normaal doen.
Of de juiste (78) Renault gekken moeten net voorbij komen.
-
2824 zit ook in dochtermerk Tudor van Rolex, of bij IWC ook. Dus echt 'n prima werkpaard hoor!
-
OnlineLuco
Ach Rico, ik heb geen verstand van horloges, dus misschien is het wel teveel geld voor dat uurwerk, jammer dan, kan er niet mee zitten, voor mij is het gewoon speciaal omdat er maar 78 gemaakt worden en ik nr 78 heb die overeenkomt met het nummer in mijn kenteken.
Je kan ook horloges met een alpine merk erin kopen voor 49 euro

- Bram
Het lijkt me dat je overal wat teveel betaalt. Als jij er happy mee bent lijkt me dat meer dan voldoende reden om het geld uit te geven 

-
Doh, da's toch 't principe van de markt/economie?:)Bram schreef:Het lijkt me dat je overal wat teveel betaalt. Als jij er happy mee bent lijkt me dat meer dan voldoende reden om het geld uit te geven
- Bram
No shit 

- Downforce Hans
Dat weet jij niet, want je koopt nooit wat..............geitenwollensandalenridder.......Bram schreef:No shit

-
Nou ik denk, ik leg 't je even uit. Bij jou weet je 't maar nooit;-)Bram schreef:No shit
- Bram
Heb net 2.500 flyers besteld en een nieuw type tent en biertafels aan het assortiment toegevoegd waterhoofd 

- RVV
Je hoeft ook geen verstand van horloges te hebben om ze mooi te vinden. Of er een speciaal gevoel bij te hebben. Jouw keuze voor dit klokje (mooi ding overigens) is 100% gevoel. Kun je wel gaan neuzelen als zelfbenoemd expert over de inhoud en wat de waarde van dat uurwerk is. Maar dan ga je voorbij aan het feit dat de waarde van een horloge niet bepaald word door het uurwerk maar door het gevoel wat je hebt bij je keuze. Alsof je alleen maar plezier van je horloge mag hebben met een state of art uurwerk er in. 2000 euro kost die toch? Veel geld maar zeker niet belachelijk veel geld. Maar de BMW daar mag je nu helemaal niet meer in rijden van je vrouw begrijp ik er uit?Luco schreef:Ach Rico, ik heb geen verstand van horloges, dus misschien is het wel teveel geld voor dat uurwerk, jammer dan, kan er niet mee zitten, voor mij is het gewoon speciaal omdat er maar 78 gemaakt worden en ik nr 78 heb die overeenkomt met het nummer in mijn kenteken.

- RVV
Die Oris is trouwens ook een mooi ding!
-
OnlineLuco
Als ze teveel gaat zeuren geef ik der wel een overpriced bmw klokje
Verder nu met investeren in de stapel stenen hier.

-
OnlineLuco
Downforce Hans schreef:Dat weet jij niet, want je koopt nooit wat..............geitenwollensandalenridder.......Bram schreef:No shit

Hoop gelul maar weinig daden bij die Bram

-
Go your gang, ik woon liever in 'n gewoon huis.Luco schreef:Als ze teveel gaat zeuren geef ik der wel een overpriced bmw klokje![]()

-
OnlineLuco
Ik zal wel moeten Robin, ik moet die ruim 2k ff terugverdienen
Vanavond Elmar nog ff uitwringen qua prijs.
Santo zit al zonder muilkorf voor de deur te wachten op die paardestaart, heb hem veel fotos laten zien van hem en hem er flink fel op gemaakt, wordt lachen.

Vanavond Elmar nog ff uitwringen qua prijs.
Santo zit al zonder muilkorf voor de deur te wachten op die paardestaart, heb hem veel fotos laten zien van hem en hem er flink fel op gemaakt, wordt lachen.
-
OnlineLuco
Overigens is die gebaseerd op bovenstaand specs, heb de definitieve specs opgevraag, maar kreeg dit als antwoord.
The specs have to remain "secret" untill we release more infos to the press...
But you will get them at the same time.
- RVV
Ze zoeken nog even uit of deze pastLuco schreef:Overigens is die gebaseerd op bovenstaand specs, heb de definitieve specs opgevraag, maar kreeg dit als antwoord.
The specs have to remain "secret" untill we release more infos to the press...
But you will get them at the same time.

-
OnlineLuco
-
OnlineLuco
Nou had ik het gisteren met Elmar over de watchwinder.
Nu was de stelling van elmar, waarom zou je je klokje in een watchwinder doen, gewoon in het doosje doen en gelijk zetten als je hem weer gaat dragen.
Want in een watchwinder slijt het uurwerk terwijl je hem niet gebruikt.
Ik vond er wel wat inzitten.
Is dus een watchwinder beter of slechter voor je horloge??
Nu was de stelling van elmar, waarom zou je je klokje in een watchwinder doen, gewoon in het doosje doen en gelijk zetten als je hem weer gaat dragen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Luco schreef:Nou had ik het gisteren met Elmar over de watchwinder.
Een auto die alleen maar stilstaat slijt net zo goed.......horloge idem, want niet gesmeerd.
Mij IWC loopt al 7 jaar continu, afwijking in 1 week minder dan 20 sec........
Kapot? Nou, doe dan maar een nieuwe...............lopen, dat zal ie..............