WSNP bewindvoerders en beschermingsbewindvoerders zit wel even een verschil tussen he.Petrolhead Tom schreef:Best een leuk onderwerp om een keer een wat genuanceerder gesprek over te hebben onder het genot van een mooi glas bier. Maar als ik zie wat er hier in Enschede gebeurt en wie er bij die bescchermingsbewindtoko's de scepter zwaaien dan begrijp ik dat de WSNP bewindvoerders elke saniet er toe bewegen om zelf de touwtjes in handen te krijgen.
Gelukkig werk ik bij een klein bedrijf wat zich volledig richt op de klant. Zie inderdaad ook genoeg beschermingsbewindvoerders die het puur voor het geld doen. Wij doen het om de mensen te helpen, richten ons ook vooral op ouderen en mensen die intellectueel wat minder zijn. Drugsgebruikers e.d. hebben wij liever ook niet. Dat soort volk is totaal niet blij dat ze bij jou zitten en lopen je constant te bedreigen en aan je kop te zeiken. Terwijl de ouderen en verstandelijk minder bedeelden die wij als klanten hebben ons ontzettend dankbaar zijn omdat wij een deel van hun zorgen wegnemen. Het geeft hun een stuk rust.
Maar inderdaad leuk om eens verder over te praten onder het genot van een glas bier. (Dus geen Grolsch