Ik heb de Z3M roadster gehad als eerste van mijn Z3 veroveringen
heerlijke auto, no problems, torderen? don't know, je kan er goed donuts mee draaien viel me wel op (vraag bv ook maar aan ( Tiv Needle oude top gear)
Vind ze veel mooier dan de Z4 roadster, lekker klassiek, als ik er 1 spot dan kijk ik altijd ff
owja de snelheidsbeleving is hoger dan in de Coupe, wat weer door de stijfheid komt, maar het voelt absoluut niet gammel aan oid...
ik merkte toen ik van de Z3M roadster naar m'n eerste Z3M coupe ging, dat op de route waar ik destijds vaak in het weekend langs kwam, waar ik dat korte stukje regelmatig bv 100 en 60 reed voor het fijne gevoel, dat ik minstens 100 en 80 moest rijden in de coupe voor hetzelfde effect

dat kwam dus door de sterkere carros.
kortom de Z3M bied een leuke belevenis en de kap is ook best goed, ik vond hem bv bij 2 x 100 best lawaai maken en dacht eerst hij waait er straks af...
bij de dealer wisten ze het ook niet dus ik dacht, hij moet er voor gemaakt zijn toch? dus maar proberen bij 2 x 100 + 20 werd het geluid al minder en bij + 20 nog minder en bij +30 bleef het nog mooi zitten, niks aan de hand

wilde het toch weten.
kortom, fraai gevormde klassieker met leuke techniek.