Maar als alles weer definitief op de rit is ga ik er wel alle betaalrekeningen opheffen.
Aan de straat had ik inderdaad ook al gezien en da's minder ideaal. En dat zwembad..... op het plaatje doet zoiets het natuurlijk altijd goed en mits het een goed geïsoleerd (bij voorkeur constructief en ingebouwd in de grond + voorzien van solar lammelen dek) en/of te verwarmen bad is, kun je er in Nederland bij een redelijke zomer best vaak gebruik van maken. Als één van beiden niet het geval is dan wordt het gebruik al een stuk minder omdat de temperatuur dan slechts sporadisch op aangename waardes komt.dvh schreef:Die hebben we wel op het oog ja
Maar onze voorkeur gaat uit naar een ander huis een dorpje verder.
De buurman is nogal een minder positieve bekende. Dat is een minpunt. En je zit weer direct aan de straat.
Al is zo'n zwembad wel epic natuurlijk.
Fernando schreef:Ja klopt maar het geeft vaak ook wat minder kopzorgen. Ik had vanaf m'n 23e een beleggingshypotheek en nog wat woekerpolissen en een (oud pokke)huis wat onderwater stond waardoor ik niet snel kon verhuizen.
https://www.eigenhuis.nl/verkopen/orien ... e-verkoop/Fernando schreef:Hypothetisch vraagje: de intentie om het huis te verkopen wetende dat er restschuld ontstaat die meegefinancierd moet worden met de nieuwe hypotheek. Zodra het huis is verkocht moet de "oude" hypotheek worden ingelost bij de notaris maar dus ook al een nieuw huis zijn gevonden inclusief nieuwe hypotheek om die "oude" mee af te lossen.
In de praktijk is dat dus óf niet haalbaar óf je zit met een nieuw huis waar je eigenlijk met wat meer tijd nooit voor gekozen had. Weten jullie of het mogelijk is om na verkoop van je huis wat meer de tijd te krijgen om een geschikt nieuw huis te vinden?
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, ErikS, Majestic-12 [Bot], Martijn_bmw, Philipoo, Tristan en 2 gasten