Die skins dat is ook 'n wereld op zich. Pff.
Maar er zitten mooie tussen.
Ook de Jägermeister skin op m'n GrA/DTM en E30 Drift gedownload(de Drift is de strataversie dus met die vierkante spiegels)
AC kan/mag wel nog even wat aan die uitlaten doen, ze zijn te recht:)
Maar ik heb hier 'n 1:18 Minichamps Warsteiner DTM E30 M3 Warsteiner van Ravaglia voor m'n neus(weer gevonden ergens in 'n doos lol) en die heeft de rechte pijpjes, later gingen ze omhoog staan.
Je wordt weer heel wat wijzer van DTM >20 jaar terug. Mooi.
Die Fina Cecotto skin was dus 'n 92er (toen bijna de E36 er aankwam voor 't publiek). De Warsteiners(en dan de nieuwere Ravaglias met witte wielen) vind ik de mooiste EN een Bathurst skin met Mobil reclame, da's echt zo'n Britse Steve Soper Touringcar om te zien. Geweldig, oude tijden herleven( maar dat is dus 'n Aussie ding van Brooks en nogwat). Hoop ook dat Bathurst snel komt.
Ook de vertraagde replays is grandioos in de beta AC: Echt 'n film. de kar incl wielophanging in en uit te veren, de banden, de fysiek. Echt zo realistisch(en de feel/gameplay dus ook he)
Ik zet zo'n ding op bijna vol neg camber vóór en laat de rest wat 't is. Harde 'glij' slicks en de wing achter iets minder, zodat ie wat speelser wordt. Want de GrA/DTM M3 is standaard bijna alleen door shiftlock speelser te maken, hij mist de grunt middenin. Je merkt ook echt de powertoename vanaf 7500 tot ver na 9000(iig de naald springt daar overheen), dan wil ie nog wel eens beetje gaan schuiven. Of op hogere snelheid natuurlijk.
Dus ik jaag dat ding op Silverstone door Abbey(wat gevolgd wordt door dat tragere Arena zigzagwerk, toch t mooiste stukje vind ik. Stowe een beetje lichtelijk overstuurd is ook excellent) en moedwillig(..) pak ik de binnenste kerb. waardoor de wagen losser wordt, maar de slicks/auto wil dat net niet, dus je stuitert op 'n gegeven moment in de replay op 2 buitenste wielen erdoor. GRAN-DI-OOS. Echt bijna echt:)
En toch 'n tikkie glijwerk. Zie dat voorwiel raar in de lucht hangen..
Deze is m'n favoriet qua livery:
En dit is ook leuk met de normale F40 overstuurd vanuit Abbey approaching de Arenas:
Ik ga verder nog wat skins zoeken:)