BMW M4 Concept
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW M4 Concept
Over een M3/4 is verder weinig te melden;
1 ja hij is groot ( afmeting is feit)
2 massa blijft binnen de perken
That`s it
Blijft over;
1 kosta quanta in NL?
2 hoe rijdt het?
Dan wordt het pas echt interessant
1 ja hij is groot ( afmeting is feit)
2 massa blijft binnen de perken
That`s it
Blijft over;
1 kosta quanta in NL?
2 hoe rijdt het?
Dan wordt het pas echt interessant
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: BMW M4 Concept
Was dat ding niet ingekort met een boom?
- Joy
- Berichten: 10870
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: BMW M4 Concept
Ik kwam Andre in zijn M3 CSL nog tegen in een Z4M test (2008) van Autoblog. Grappig om te zien.
- dvh
- Berichten: 17194
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: BMW M4 Concept
Ik vind die nieuwe M3 sedan toch heerlijk smoelen..535d schreef:Denk dat die auto's idd nog op transportblokken staan.
Misschien wel beter als de M4.....................
- dvh
- Berichten: 17194
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: BMW M4 Concept
Whut ?Robin schreef:Kwam die stoom ook uit jouw oren toen je onder een valse naam mij zwart maakte Rico, een jaar ofzo geleden?
Facts !?
En niet alleen Rico is enthousiast over de Mii...

- Joy
- Berichten: 10870
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: BMW M4 Concept
Graag ontopic blijven, dat jaarlijks terugkerende gestook en gezeur op elkaar is behoorlijk zonde van de tijd. Mod, kan er anders even een bezem doorheen voordat we nog verder afdwalen.
-
- Berichten: 1638
- Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22
Re: BMW M4 Concept
Niet te geloven... 2, 40plussers en dan zo afzeiken??
Ga ff n bakkie doen bij elkaar en ga hier lekker over M3tjes lullen aub......


- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW M4 Concept
Het is me te min om in te grijpen................zoek het ff lekker uit.............
-
- Berichten: 816
- Lid geworden op: 23 nov 2009, 20:02
Re: BMW M4 Concept
leonard schreef:Niet te geloven... 2, 40plussers en dan zo afzeiken??![]()
Ga ff n bakkie doen bij elkaar en ga hier lekker over M3tjes lullen aub......

Het lijkt hier wel een kleuterschool!
Get over it!
Iedereen die hier zit heeft op de een of andere manier fun met zijn auto.
Anders zaten we hier niet denk ik.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: BMW M4 Concept
Afgezien dat ik voyeur ben van de relatieperikelen tussen beide heren (ik denk een beetje haat/liefde verhouding) - ik adviseer hen in deze: http://www.drphil.com - zijn deze M-auto's ook niets voor mij.
Wél ben ik ontzettend benieuwd naar de motor want ik denk dat dat een beul is, die jan-alleman (mogelijk zelfs een m-bitiuos versie) zoek rijdt op de rechte lijn! Onder de 12 sec op de 1/4 is echt loeisnel!
Wél ben ik ontzettend benieuwd naar de motor want ik denk dat dat een beul is, die jan-alleman (mogelijk zelfs een m-bitiuos versie) zoek rijdt op de rechte lijn! Onder de 12 sec op de 1/4 is echt loeisnel!

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW M4 Concept
das aardig wat vermogen uit die 3.0
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 34078.html" onclick="window.open(this.href);return false;11 PS mehr, zwei Zylinder weniger
Das Dreiliter-Aggregat, abgeleitet vom N55-Motor, wird allerdings von zwei Turboladern aufgeplustert. Damit stehen im BMW M3 und M4 431 PS bei 5.500/min. und satte 550 Nm Drehmoment, die bereits bei 1.850/min. anliegen, bereit. 11 PS Mehrleistung und 150 Nm Drehmomentplus dürften auch die hartgestottensten M-Fans über den Verlust von zwei Zylindern hinwegtrösten. Trotz immenser Kraft aus dem Keller scheut auch der Sechszylinder nicht vor hohen Drehzahlen zurück. Bis 7.600/min. dürfen es sein.
Geschaltet wird serienmäßig per manuellem Sechsganggetriebe mit automatisierter Zwischengasfunktion. Gegen Aufpreis kann der Sechszylinder auch mit einem Siebengang-Doppelkupplungsgetriebe, das aus den Modellen M5/M6 entliehen wurde, gekoppelt werden. Immer an Bord ist ein aktives Sperrdifferenzial. Handgeschaltet sollen die neuen M-Modelle in 4,3 Sekunden von Null auf 100 km/h spurten.
BMW M3 und M4 regeln bei 250 Sachen ab
Mit dem DKG sollen die Spurtzeiten gar auf 4,1 Sekunden sinken. Zudem hält das DKG noch Spielereien wie eine Launch Control und einen Burn out-Modus bereit. Auch beim Normverbrauch haben die DKG-Varianten mit 8,3 zu 8,8 Liter auf 100 Kilometer die Nase knapp vorn. In Sachen Höchstgeschwindigkeit herrscht immer Gleichstand. Bei 250 km/h wird elektronisch abgeregelt. Mit dem optionalen Driver's Package dürfen es auch 280 km/h sein.
Auch beim Gewicht des neuen BMW M3 und BMW M4 haben die Bayern genau aufs Limit geschaut. Satte 83 Kilogramm beim fahrfertigen Leergewicht will BMW abgespeckt haben. Unter 1.500 Kilogramm sollen es geworden sein. Dazu wurden die Dächer und die Kardanwellen aus Kohlefaserlaminat geformt, bei M4 ist auch die Heckklappe aus CFK. Hinzu kommen zahlreiche Fahrwerksbauteile aus geschmiedetem Aluminium sowie die serienmäßigen 18 Zoll-Schmiederäder mit 255/40er Reifen vorn und 275/40er Reifen an der Hinterachse.
-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: BMW M4 Concept
Booot!GTRene schreef:das aardig wat vermogen uit die 3.0
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 34078.html" onclick="window.open(this.href);return false;11 PS mehr, zwei Zylinder weniger
Das Dreiliter-Aggregat, abgeleitet vom N55-Motor, wird allerdings von zwei Turboladern aufgeplustert. Damit stehen im BMW M3 und M4 431 PS bei 5.500/min. und satte 550 Nm Drehmoment, die bereits bei 1.850/min. anliegen, bereit. 11 PS Mehrleistung und 150 Nm Drehmomentplus dürften auch die hartgestottensten M-Fans über den Verlust von zwei Zylindern hinwegtrösten. Trotz immenser Kraft aus dem Keller scheut auch der Sechszylinder nicht vor hohen Drehzahlen zurück. Bis 7.600/min. dürfen es sein.
Geschaltet wird serienmäßig per manuellem Sechsganggetriebe mit automatisierter Zwischengasfunktion. Gegen Aufpreis kann der Sechszylinder auch mit einem Siebengang-Doppelkupplungsgetriebe, das aus den Modellen M5/M6 entliehen wurde, gekoppelt werden. Immer an Bord ist ein aktives Sperrdifferenzial. Handgeschaltet sollen die neuen M-Modelle in 4,3 Sekunden von Null auf 100 km/h spurten.
BMW M3 und M4 regeln bei 250 Sachen ab
Mit dem DKG sollen die Spurtzeiten gar auf 4,1 Sekunden sinken. Zudem hält das DKG noch Spielereien wie eine Launch Control und einen Burn out-Modus bereit. Auch beim Normverbrauch haben die DKG-Varianten mit 8,3 zu 8,8 Liter auf 100 Kilometer die Nase knapp vorn. In Sachen Höchstgeschwindigkeit herrscht immer Gleichstand. Bei 250 km/h wird elektronisch abgeregelt. Mit dem optionalen Driver's Package dürfen es auch 280 km/h sein.
Auch beim Gewicht des neuen BMW M3 und BMW M4 haben die Bayern genau aufs Limit geschaut. Satte 83 Kilogramm beim fahrfertigen Leergewicht will BMW abgespeckt haben. Unter 1.500 Kilogramm sollen es geworden sein. Dazu wurden die Dächer und die Kardanwellen aus Kohlefaserlaminat geformt, bei M4 ist auch die Heckklappe aus CFK. Hinzu kommen zahlreiche Fahrwerksbauteile aus geschmiedetem Aluminium sowie die serienmäßigen 18 Zoll-Schmiederäder mit 255/40er Reifen vorn und 275/40er Reifen an der Hinterachse.
- Fabian
- Berichten: 7236
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Re: BMW M4 Concept
M3 please! Wat een geile bak zeg!
- Joël D.
- Berichten: 3590
- Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
- Locatie: Gouda
Re: BMW M4 Concept
Voor mij ook een M3. Je gaat toch geen wanna-be M4 kopen?
- Leen
- Berichten: 1213
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Re: BMW M4 Concept
als ik niet voor die "bijna-gratis" outlander PHEV zakelijk gezwicht was , had er binnenkort een m3 zakelijk hier voor het bedrijf gestaan , echt een mooi ding .
prive geen optie , want 1M als funmobiel schat ik iets hoger in , en prive 65K bijleggen/verbranden is rationeel gezien niet erg slim , bovendien zal het elkaar qua prestaties wel niet veel ontlopen tov van mijn 400+ pk 1M .
prive geen optie , want 1M als funmobiel schat ik iets hoger in , en prive 65K bijleggen/verbranden is rationeel gezien niet erg slim , bovendien zal het elkaar qua prestaties wel niet veel ontlopen tov van mijn 400+ pk 1M .
-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: BMW M4 Concept
Leen daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn:)
In Sportauto 2/2014 wordt tam broertje 435i tegen 'n C 400 Benz getest. De 435 weegt 1597kg vollgetankt. Ik hoop dus serieus dat de M4 er dus 100kg afkrijgt met behoudt van 't comfortcompromis. Het was de M sportversie aut. op 19 inch. 1:18.2 Hockenheim. Da's 4 sec trager dan de uitgaande E92 M3 bijvoorbeeld.
Misschien appels met peren, maar toch.
In Sportauto 2/2014 wordt tam broertje 435i tegen 'n C 400 Benz getest. De 435 weegt 1597kg vollgetankt. Ik hoop dus serieus dat de M4 er dus 100kg afkrijgt met behoudt van 't comfortcompromis. Het was de M sportversie aut. op 19 inch. 1:18.2 Hockenheim. Da's 4 sec trager dan de uitgaande E92 M3 bijvoorbeeld.
Misschien appels met peren, maar toch.
- Arthur
- Berichten: 43049
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: BMW M4 Concept
?
Joël D. schreef:Voor mij ook een M3. Je gaat toch geen wanna-be M4 kopen?
- Luco
- Berichten: 29353
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: BMW M4 Concept
Jeetje zeg, heb ik de rel van de maand gemist
Alle bMW's zijn gewoon kutauto's jonguh.
Petjesvolk
Veel te vette 40-ers
Wannabees
Noem het maar op, er rijdt niet een normaal persoon in een BMW
Ow ja, toch wel, ikke
Audi wordt het helemaal in 2014






Alle bMW's zijn gewoon kutauto's jonguh.
Petjesvolk
Veel te vette 40-ers
Wannabees
Noem het maar op, er rijdt niet een normaal persoon in een BMW
Ow ja, toch wel, ikke
Audi wordt het helemaal in 2014

- Joël D.
- Berichten: 3590
- Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
- Locatie: Gouda
Re: BMW M4 Concept
Wat antwoord jij as iemand tegen jou zegt dat hij een M4 heeft?Arthur schreef:?Joël D. schreef:Voor mij ook een M3. Je gaat toch geen wanna-be M4 kopen?
Wat antwoord jij as iemand tegen jou zegt dat hij een M3 heeft?
Juist. M3 all the way dus.
- Arthur
- Berichten: 43049
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: BMW M4 Concept
Een M4 is een M4, daar is niets wannabees aan volgens mij. Ik vat het ff niet hoor... Wannabe is willen zijn, toch? Een Wannabe M4 wil een M4 zijn, in dit geval? En dat is 'ie
Jij bedoelt dat een M4 een Wannabee M3 is? En anders ben ik te dom en dat kan, ik heb ook BMW's gehad


Jij bedoelt dat een M4 een Wannabee M3 is? En anders ben ik te dom en dat kan, ik heb ook BMW's gehad


-
- Berichten: 18927
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: BMW M4 Concept
Ik snap 'm ook niet.Arthur schreef:Een M4 is een M4, daar is niets wannabees aan volgens mij. Ik vat het ff niet hoor... Wannabe is willen zijn, toch? Een Wannabe M4 wil een M4 zijn, in dit geval? En dat is 'ie![]()
Jij bedoelt dat een M4 een Wannabee M3 is? En anders ben ik te dom en dat kan, ik heb ook BMW's gehad![]()

- Luco
- Berichten: 29353
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: BMW M4 Concept
Tja Erik, je rijdt BMW 

-
- Berichten: 18927
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: BMW M4 Concept
Euh, neen hoor.Luco schreef:Tja Erik, je rijdt BMW

- Joël D.
- Berichten: 3590
- Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
- Locatie: Gouda
Re: BMW M4 Concept
Oh fuck. Er staat M4 idd.Arthur schreef: Jij bedoelt dat een M4 een Wannabee M3 is? En anders ben ik te dom en dat kan, ik heb ook BMW's gehad![]()


- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
Re: BMW M4 Concept
Gaat het nu puur om het naampje? De M3 is er altijd als coupe en cabrio geweest en 2 generaties niet als sedan(E30 en E46). De M4 is de coupé/cabrio en dus het origineel, de sedan (M3) is de wannabe, hoe leuk je hem ook vindt.Joël D. schreef:Oh fuck. Er staat M4 idd.Arthur schreef: Jij bedoelt dat een M4 een Wannabee M3 is? En anders ben ik te dom en dat kan, ik heb ook BMW's gehad![]()
Ik bedoel idd dat een M4 een wannabe M3 is.
Eigenlijk hadden ze de cijfers om moeten draaien(3>4, 4>3), maar dat is niet logisch aangezien de even nummers in het verleden gereserveerd zijn voor cabrio's en coupés(6 en 8) en daar bij de oneven nummers wat minder streng op gekeken werd.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 10 gasten