Het is lente ! Dus de zomerwielen mogen er weer op. Gelijk even gewassen en wat fototjes gemaakt.
De auto bevalt nog erg goed. Eigenlijk geen noemenswaardige punten. Hij doet het foutloos. En hopelijk blijft dat zo. Op het kleine parkeerdeukje na ( welke ik nog steeds moet laten weghalen ) is de auto smetteloos.
De MII is de deur uit ( :-----( )... Ik mis hem toch wel.. Fijn karretje

Maar weer wat extra saldo op de bankrekening is ook handig gezien ik qua werk weer wat nieuws ga beginnen. Hoezee !.. Anyway.. Geen Mii meer dus.
Maar gelukkig nog wel een BMW. En dat is voldoende gezien mijn nieuwe werkplek zo'n 2 kilometer van mijn huis zit kan ik de overige ritjes met de benenwagen doen.. Jeej...
Maar terug naar de BMW. Prima ding. Geen strepentrekker maar vind het best. De stoelverwarming is goddelijk. En het enige wat ik mis is een schuif/kanteldak..Gek genoeg mis ik het vermogen niet. Ik vind sowieso BMW's van deze ( en daarvoor ) generaties geen stoplichtsprinters. Je moet echt een diesel hebben om dat koppel onderin te kunnen benutten. En gezien ik voor de rest toch niet hard rijd met het gezin in de auto mis ik het niet en is deze 316 meer dan voldoende. Gewoon een fijne auto.
Tijd voor pictures !