Autovisie Supertest

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Hielke

Re: Autovisie Supertest

Bericht door Hielke » 30 dec 2013, 12:56

Wat is bullshit Tommie?

Welke van mijn aannames?

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 30 dec 2013, 13:13

Dat het dom van Pon is om niet een paar nieuwe gummi's te monteren. Die rondetijd van Autovisie, met alle respect, zal ze daar werkelijk helemaal niets, maar dan ook echt minder dan niks interesseren.

Sneu voor de Golf, sneu voor de Autovisie maar het is niet anders.

WJ

Bericht door WJ » 30 dec 2013, 13:33

Dat het Pon niks kan interesseren verandert niks aan het feit dat het dom van hun is. Of mis ik iets?

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 30 dec 2013, 13:47

WJ schreef:Dat het Pon niks kan interesseren verandert niks aan het feit dat het dom van hun is. Of mis ik iets?
Waarom? Of dat Golfje nu de snelste of de langzaamste is zal ze worst zijn. Waarom er dan een paar nieuwe banden opgooien die na de test ook weer glad zijn.

Hielke

Bericht door Hielke » 30 dec 2013, 15:10

Petrolhead Tom schreef:
WJ schreef:Dat het Pon niks kan interesseren verandert niks aan het feit dat het dom van hun is. Of mis ik iets?
Waarom? Of dat Golfje nu de snelste of de langzaamste is zal ze worst zijn. Waarom er dan een paar nieuwe banden opgooien die na de test ook weer glad zijn.
Als het ze zoals je zegt 'worst is' dan hadden ze die auto niet meegegeven. Het is de Autovisie "circuit" supertest. Het interesseert ze natuurlijk enorm of die auto het goed gaat doen. Zoals iedere importeur/leverancier.

Maar als je m'n tekst goed had gelezen dan had je ook mijn andere aanname zien staan. Dat die banden in een X-tijdsbestek voordat Kox met die auto ging rijden al aan stront zijn gereden. Met foutief gebruik (door het onderstuur heen hoepelen en dan vol op het gas gaan) kun je een nieuwe band binnen de 30 minuten aan gort rijden.

En heeeel misschien is het ook wel gegaan zoals Autovisie zelf zegt. Maar ik kan het me niet voorstellen.

Plaats reactie