

Ondanks dat ik al lang een obsessieve BMW liefhebber ben zit ik de laatste tijd namelijk wel erg vaak 'stiekem' naar Porsche advertenties te kijken

Ik vind de 996 vaak wat minder vanwege de koplampen


Dat zou ik niet te hard roepen over een 996 van €25K. Die prijzen zitten nu niet bepaald in een stijgende trend.ze worden ook niet echt meer minder waard.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;EZ 07/1989
142.000 km
Benzin
184 kW (250 PS)
Schaltgetriebe
Porsche 911 964 Carrera 4 Coupe auf RS Optik
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;EZ 07/1991
114.000 km
184 kW (250 PS)
Schaltgetriebe
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;Porsche 911 993 Carrera 2 Umbau wie RS
Porsche 964 RS Look
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|sr" onclick="window.open(this.href);return false;
Verkoopprijs:
€ 30.000,-
Carrosserie:
Coupé
Kilometerstand: 35.000 km
Bouwjaar 09/1992
Vermogen: 191 kW (260 pk)
Brandstof:
Benzine
Kleur: Blauw Metallic
Porsche 911 996 Turbo S met 102.000km van 2003. Deze turbo S is ten opzichte van de fabrieksstandaard door RS tuning nog eens voor €65.500,- aangepast, dit omvat; ''leistungsversion'' 2 met 542 pk en 755 NM door andere motormanagement software, K24RS turbo's en geoptimaliseerde uitlaatspruitstukken. Om dit vermogen goed op de weg te brengen is een Dynamisch achteras sperdifferentieel gemonteerd en is de versnellingsbak verstevigd inclusief een extra oliekoeler zodat deze opgewassen is tegen het extra vermogen. Door RUF een ingelaste veiligheidskooi gemonteerd, deze is bijna compleet weggewerkt, erg chique maar toch met een sportief tintje. Andere aanpassingen omvatten de GT3 racestoelen met 6 punts gordels, GT2 voorkant en motorkap en een instelbaar onderstel van Manthey Motors, hierbij zijn wielvlucht en toespoor instelbaar en kan het onderstel optimaal op elke omgeving worden afgestemd. Standaard accelereert de 996 Turbo S in 4,3 seconden naar de 100 en haalt een topsnelheid van 307 km/h, voor deze versie worden deze waarden geschat op 3,8 sec en 330km/h. Dit is niet alleen sneller dan de achterwielaangedreven GT2 versie maar door de 4 wielaandrijving is het vermogen ook vaker en beter inzetbaar. Nieuwprijs van deze auto zonder fabrieksopties bedroeg €204.282, met fabrieksopties en aanpassingen kruipt deze 996 dicht tegen een totale nieuwprijs van €300.000,- aan. Voor de vraagprijs krijgt u vandaag de dag dus enorm veel waar voor uw geld. Voertuig verkeert in topstaat en beschikt letterlijk over adembenemende kracht bij elk toerental!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten