BMW M4 Concept
- Downforce Hans
Re: BMW M4 Concept
Rommelig de voorkant van dat zilveren ding.........................................krijg ik nu een ban? 

-
Zal niet mogelijk zijn met een schuifdak misschien?romo schreef:The horror in die kleur.......
Echt niks............
BTW, waar is het CRFP dak gebleven?
- RudolfNW
@Fernando had het nou niet gezegd, nu blijf je erop letten! Idd erg jammer.
- tomgtr
Downforce Hans schreef:Rommelig de voorkant van dat zilveren ding.........................................krijg ik nu een ban?
Zou eens tijd worden!

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Nee, vind ik ook. Zelfde voor de achterkant. Teveel flapjes, randjes en lijntjes. Het cleane van een E46 M3 en zelfs een E90 M3 is helemaal weg. Overdesigned imo. Te geforceerd er sportief uit willen zien. En die spiegels zijn een ramp.Downforce Hans schreef:Rommelig de voorkant van dat zilveren ding.........................................krijg ik nu een ban?
Desondanks wel een geweldige auto natuurlijk, maar dan niet in het zilver!
- Joop
Precies... Net als bij de E92 M3.Jussi schreef:Zal niet mogelijk zijn met een schuifdak misschien?romo schreef:The horror in die kleur.......
Echt niks............
BTW, waar is het CRFP dak gebleven?
Je raakt ook nog eens die welvingen in het dak kwijt... Geen topper dus.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Het ding staat daar ongelovelijk miezerig te zijn op dat 'Oostduitse' parkeerterrein, alles werkt tegen 'm inderdaad.
Hier de sedan in wit. Die is wél in orde.
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=927609" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier de sedan in wit. Die is wél in orde.
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=927609" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joy
Wat heeft die sedan brede wielkasten meegekregen zeg. Zit niet ver van een 1M af.
- Joop
Met die witte is niets mis mee...
...ziet er dik uit en in een goede kleurencombinatie.
...ziet er dik uit en in een goede kleurencombinatie.

- GTRene
ik vind het wel mooi hoor, eindelijk wat stoerder/dikker en anders dan de standaard 3 serie, zo hoort het ook.
- Tristan
Wat een stens heeft die auto!
- Petrolhead Tom
M3 is echt geweldig. De M4 doet het niet voor mij. Schuifdak bestellen op een Mx is sowieso altijd een kut idee.
-
klopt, Always met van die vleugeltjes ook letterlijk:)Petrolhead Tom schreef:Schuifdak bestellen op een Mx is sowieso altijd een kut idee.
- Snipe
Ik heb dat net andersom. Sinds een van mijn auto's een keer werd afgekeurd omdat de achterdeur niet open kon heb ik het helemaal gehad met die achterdeuren. Weg met die troep!Petrolhead Tom schreef:M3 is echt geweldig. De M4 doet het niet voor mij.

- Sperdy
Vind de vorige gen M3 ook mooier dan de 2014 versie.
Ach, die M3/M4. ..
Ik wacht wel op de filmpjes van MBitious met zijn M3+Brabus pakketje (980pk). Sprintje tegen een 458 Speciale in een Zweeds dennenbos. M3 natuurlijk in noodloop. Youtube was erbij. En dan lekker een rel-draadje vol löllen hier op DF
Ach, die M3/M4. ..
Ik wacht wel op de filmpjes van MBitious met zijn M3+Brabus pakketje (980pk). Sprintje tegen een 458 Speciale in een Zweeds dennenbos. M3 natuurlijk in noodloop. Youtube was erbij. En dan lekker een rel-draadje vol löllen hier op DF

- Fernando
Schijnt ook al een Schnitzel-chippie leverbaar te zijn...
- Tristan
Nee, is al gemonteerd hoorde ik.....al werd het later weer tegenbevestigd.Fernando schreef:Schijnt ook al een Schnitzel-chippie leverbaar te zijn...
-
Ik heb mijn porsje humor voor vandaag wel weer gehad:)
- Sperdy
Tristan schreef:Nee, is al gemonteerd hoorde ik.....al werd het later weer tegenbevestigd.Fernando schreef:Schijnt ook al een Schnitzel-chippie leverbaar te zijn...

- Snipe
Er zat alleen een kleine discrepantie tussen het tijdstip van de bekendmaking en het tijdstip van montage. Maar ja, dat kan iedereen gebeuren.
-
Dat gebeurde dik 2013 jaar geleden ook ergens in /rondom Israel:)))Snipe schreef:Er zat alleen een kleine discrepantie tussen het tijdstip van de bekendmaking en het tijdstip van montage. Maar ja, dat kan iedereen gebeuren.
- Snipe
De zoon van God is terug op aarde, bedoel je?
- Sperdy
? huh. O ja, dat gedoe. Ik weet nog dat schnitsel tegen me zei, dat ik het stil moest houden omdat wat later die week pas de officiële release kwam of zo (nadat ik twee keer voor niets was langs geweest).Snipe schreef:Er zat alleen een kleine discrepantie tussen het tijdstip van de bekendmaking en het tijdstip van montage. Maar ja, dat kan iedereen gebeuren.
Enfin, vond die Kohl garage uiteindelijk top. Ben wel klaar met die tjipboeren overigens.. dat dan weer wel.
Maar goed, van deze M3/M4, word er toch niet warm van. next.
-
M3 sedan is nog aardig. M4 valt mij tegen.
Maar ga deze keer maar niet bukken. Het extreme bukken ben ik wel klaar mee en daarnaast heb ik nog veel driving fun met de einser M. Zolang die niet verveeld nog maar even door kachelen:)
Maar ga deze keer maar niet bukken. Het extreme bukken ben ik wel klaar mee en daarnaast heb ik nog veel driving fun met de einser M. Zolang die niet verveeld nog maar even door kachelen:)
-
Je was wel klaar met het extreme bukken nadat die bestelbon van die Q3 RS was getekend, zeker?Andre schreef:M3 sedan is nog aardig. M4 valt mij tegen.