///M Owners, hoezo genaaid met hoofdletters!!
///M Owners, hoezo genaaid met hoofdletters!!
Gisteren dus even mijn subframe vervangen omdat die gescheurd was... hier zat dus nog mijn standaard 325i subframe onder, en ik had nog die van de ///M liggen...
Avondje werk en wat denken jullie... Subframe van een 325i is 1/3 goedkoper dan die van een ///M3, ook niet hetzelfde bestelnr..
Naast elkaar precies , maar dan ook precies hetzelfde! geen enkel verschil! niets geen dikker materiaal of wat dan ook... exact the same..
Sub van de ///M is zon dikke 200 euro duurder
wist dat dit ook wel met Opel spul gebeurd, maar hier viel mijn bek toch wel van open..
///MONEY!!
Avondje werk en wat denken jullie... Subframe van een 325i is 1/3 goedkoper dan die van een ///M3, ook niet hetzelfde bestelnr..
Naast elkaar precies , maar dan ook precies hetzelfde! geen enkel verschil! niets geen dikker materiaal of wat dan ook... exact the same..
Sub van de ///M is zon dikke 200 euro duurder
wist dat dit ook wel met Opel spul gebeurd, maar hier viel mijn bek toch wel van open..
///MONEY!!
- johnnyloco
- Berichten: 267
- Lid geworden op: 20 nov 2006, 21:06
- Locatie: vlodrop
- Bert ///M3
- Berichten: 9408
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Nou niet veel ik heb ze nooit naast elkaar gezien. 3.2 subframe wat ik heb is sowieso anders omdat wij een type 210 diff hebben, terwijl alle andere E36's type 188 hebben.
Maar een iets hardere staalsoort zou wel kunnen. Nooit gehoord van iemand met een M3 3,0 die zijn subframe in 2en reed maar Paul krijgt het natuurlijk weer voor elkaar
Om het geld doen lijkt me niet van BMW wat zo vaak zijn die dingen niet aan puin.
Maar een iets hardere staalsoort zou wel kunnen. Nooit gehoord van iemand met een M3 3,0 die zijn subframe in 2en reed maar Paul krijgt het natuurlijk weer voor elkaar

Om het geld doen lijkt me niet van BMW wat zo vaak zijn die dingen niet aan puin.
3.0 subs gaan vaak genoeg hoor.. en ander staalgrade.. echt niet... echt waar boyz precies hetzelfde..
Na 95 komen de M3tjes standaard met verstevigingsplaten,waarom? omdat ze alleen scheuren, dan wel sub of het hele sub uit het chassis.
En als je al denkt dat de mijne fucked was.. dan zal ik je maar niet vertellen over een kennis van me met een 3.0... subframe scheurde ook.. onder het rijden.. kardan kwam vast te zitten.. BYE BYE DIFF, BYE BYE KARDAN, BYE BYE VERSNELLINGSBAK.. behuizing vant diff was gewoon kapot.. stukken van de bak af... leuk!
Maar ik durf met zekerheid te zeggen dat een 325 sub hetzelfde is als een M3 sub..
Na 95 komen de M3tjes standaard met verstevigingsplaten,waarom? omdat ze alleen scheuren, dan wel sub of het hele sub uit het chassis.
En als je al denkt dat de mijne fucked was.. dan zal ik je maar niet vertellen over een kennis van me met een 3.0... subframe scheurde ook.. onder het rijden.. kardan kwam vast te zitten.. BYE BYE DIFF, BYE BYE KARDAN, BYE BYE VERSNELLINGSBAK.. behuizing vant diff was gewoon kapot.. stukken van de bak af... leuk!
Maar ik durf met zekerheid te zeggen dat een 325 sub hetzelfde is als een M3 sub..
- Bert ///M3
- Berichten: 9408
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Bert ///M3
- Berichten: 9408
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten