probleem met die e38 brembo's is de vorm en de afstand van de poten.
bij een e36 M3 of Z3M kan het redelijk mooi als je voor de 345 csl schijven gaat, dat kan bij de 325 schijven niet op die manier, dan moet die of zakken of omhoog, waar ruimte is en wordt de bracket verlengd, het is bets een pas en meten gedoe.
als je bv 100 setjes wilt maken dan kan je het in een fabriek oid laten maken qua frezen en boren en tappen e.d. dan kan het gedragen worden over al die 100 set, dat soort (niet voor de e38 oid klauwen) zie je wel eens te koop staan voor bedragen rond de 150,-euro.
als je gewoon 1 set maakt en geen frees bank e.d. hebt is het natuurlijk in verhouding duurder en of best tijdrovend en het ligt er dus aan voor een M model (Z3M e36 M3) of de non M modellen...
Ik ben nu bezig waar van ik denk, had ik het mar niet gedaan...veel zit tegen en tappen kapot en wringijzers en oeps iets verkeerd/anders gemeten en komt het net niet goed uit dus kan je die weg flikkeren...grrr
met mooie 1 delige Audi Q7 Brembo voor 28mm schijven passend te maken op 345x28 op e36 M3 Z3m spindles...pfff het lijkt zo simpel maar wat een karwei en komt veel preciezer dan ik dacht
had eerst wel tekeningen en veel gemeten en malletje gemaakt en toen zelfs een mal voor nwe allu blok brackets...kon allemaal weer over toen ik er 1 helemaal pasklaar monteerde
scheelde niet veel maar niet goed genoeg, en toen kwam er nog een braam vast te zitten op de draad van de tap toen ik de draad (die goed was) nog 1x wilde chekken (dacht dat die nog iets moest) en kon die tap niet voor of achteruit zonder de draad te beschadigen
magoed, na vele vele uren verder en weer wachten op nieuw gereedschap en slijpschijven e.d. en tappen denk ik dat ik het nu goed heb
afijn, die voor de e38 klauwen was ook wel aardig wat werk/tijd, als je 1x alle gegevens hebt e.d. kan je sneller die brackets maken natuurlijk.
Daarom heb ik nu bv ook de spindle van een e36 m3/Z3M hier liggen en van de e36 non M en van de e46 non M en allerlij remklauwen setjes van bv e36 M3 en e46 M3 en brembo's Q7 (1-delige lichte) en nog een paar dingen (vergeten, te veel hiero) owja en ook set extra E46 M3 remschijven (2-delig) en CSl 345 2-delig en owja ook e46 330i schijven-sport e.d. zodat je kan passen en meten e.d. maar zou ik eigenlijk niet snel weer doen
Maar wilde gewoon wat zaken meer zeker weten en maak dan van alle een paar oid en dan wellicht eens in de zoveel tijd een setje
kortom, 1 setje maken is tijdrovend/duur voor bepaalde soort klauwen, daarom zie je die denk ook niet aangeboden worden
owja, die e46 schijven moet 1 bout-gaatje van de borging remschijf ook aangepast worden ala e36/z3 en of non M e46 wat ook redelijk precies komt.
het kan dus met die e38 ook denk op de non M met die duurdere e46 M3 schijven, at a cost als je het
redelijk goed wilt hebben.
edit, ah..idd Danish en ow...wat een lap tekst heb ik weer gemaakt

trouwens...wellicht dat die brackets wat ik nu maak ook voor jou Brembo's kunnen passen, dacht dat ze vrijwel hetzelfde zijn

maar ben ik dus nog mee bezig...binnenkort meer