@Ger verhaal, hij doet schijnbaar wel wat, wellicht veel vrijwilligerswerk? niet helemaal duidelijk wat die dan doet.
kijk ook eens hoeveel moeders bv in de bijstand zitten incl nog vele subsidies/toelages en veelal niet omdat ze geen betaalde baan kunnen vinden, maar omdat ze dan gekort worden en of aan het einde minder overhouden dan al die bedragen bij elkaar en...nu mooi de kinderen kunnen begeleiden/thuis e.d.
en dan wat het kost met al die (sommige niet zo fijne) medelanders en of eco 'toeristen' enz
stel dat die man gewoon een minima bijstand zou krijgen en daarnaast aardig wat goed vrijwilligers werk doet en bv niemand verder tot last is en of geen crimineeltje/bontkraag of wat dan ook is...
dan zijn die veel 'goedkoper' dan vele andere uitgaven die de staat her en der pleegt lijkt me?
wat Luco alias de draaikont opschrijft zie ik als zoals die het zelf al (later dan) eronder voegt, stemmingmakerij en of veroordelen zonder kennis van
probeer ik me niet te druk om te maken, al doet zoiets mij (helaas) wel wat dat soort onterechte steken onder water

, magoed kan die denk niks aan doen of wil die niks aan doen
wat Rico ook zegt, daar zit ook een vrij groot 'probleem' zoiets heb je ook in de zorgwereld en of
'hulpwereld' waar steeds grotere organisaties achter zitten die veel geld weg sloeken.