Hebben jullie dat ook wel eens ? Zaterdagmiddag, ik denk ik ga eens een rondje Zeeland doen. Vertrek van huis en rij meteen binnenwegen op. Kilometer of 10 verder, olie is aardig op temperatuur zit ik vast achter een oude man die rustig 60 sukkelt midden op de rijbaan. Na een minuut of wat schrok ie wakker en ging ie wat naar rechts waar ik dankbaar gebruik van maakte door er meteen naast te zitten. Stukje kunnen doorrijden, file ivm openstaande brug... Drukte in Middelburg, richting Veere. Flitsers, doorgetrokken strepen, wederom vast achter Opel Meriva en co-rijders. Uit frustratie landweggetje in geschoten. Veel te smal weggetje, veel begroeiing geen overzicht. Rustig gereden. Kom ik richting Vrouwenpolder zie ik rechts de dijk richting Veere (dat is een mooie met second gear bochten) geheel leeg

dat is zeldzaam. Rechtsaf, licht ging meteen op groen. Volle pollen (heb ook hooikoorts heerlijk) richting 1e bocht, tussengas van 4 naar 3 naar 2, vol blerend eruit (nieuw Dbilas filtersysteem

) en tot aan Veere lekker door kunnen rijden. In Veere omgekeerd en stuk weer terug gereden. Daarna bij stoplichten weer genadeloos aan moeten sluiten bij de stroperige rij 1.4 16V Meriva's en co-rijders. Daarna doorgetrokken streep ohne ende tot ik bijna thuis was. Dus van de 80 gereden km's heb ik er welgeteld 7 lol gehad
Potver zeg, ik moet echt weer naar Duitsland binnenkort.