Ik ben eens rustig aan het oriënteren naar nieuw vervoer. Ik rij niet zo heel veel km meer per jaar dus brandstof kosten maken niet zoveel uit. Er zijn wat meer types die mij aanspreken maar ben wel eens benieuwd naar jullie ervaringen en gevoel bij de e36 M3 vs e39 M5.
De topics heb ik uiteraard allemaal ruimschoots gelezen en in combinatie met mijn eigen ervaringen denk ik dat ik de M5 een mooie allrounder vind met geweldige eigenschappen door de luxe en dikke V8.. wel weer aan de zware kant en met onderhoud moet je net als met elke M een beetje geluk hebben. De M3 is wat meer speels rijden maar minder luxe, wel weer stukje lichter en iets meer bekend met de techniek. De explosieve 6 cilinder in lijn doet toch altijd weer goed

Verder moet ik bekennen nog nooit in een M5 e39 te hebben gezeten/gereden dus dat wordt de eerst volgende stap.. gewoon eens een eigen ervaring opdoen of het ook echt aan de (hoge)verwachtingen voldoet.
Onderstaande filmpje van onze 2 forumleden zegt genoeg over het verschil in snelheid denk ik.
Dus deel uw ervaringen en gevoel