indobesar schreef:Blup!

indobesar schreef:Blup!
De "Radio"dvh schreef:Wtf is rcd 215
Ja dat dan weer wel. Heb inmiddels de radio besteld en wil hem zelf inbouwen, verteld de dealer dat ik een kabel extra moet trekken richting de zekeringskast ivm leeglopen van de accu?Sjoerd MP BMW schreef:Toch wel radio voorbereiding?
Gewoon de OEM radio rcd215 besteld. Dus neem aan dat het dan niet opgaat van dat extra kabeltje. Net even het afdekplaatje eraf gehaald en ik zie netjes de kabel + antennekabel op het afdekplaatje gemonteerd zitten. Vraag me alleen af of er iets geprogrammeerd moet worden na installatie of dat het plug&play is.erwin20vt schreef:Geen originele radio? dan klopt dat idd zit geen geschakelde plus achter de radio, origineel loopt dit via can-bus.
can-bus converter erachter kan ook, maar een draadje naar de zekeringkast stelt niks voor.
radio elke keer handmatig aan en uit zetten kan ook....
Geen idee, volgens mij ging ik ervan uit dat de Move Up standaard een radio had en de rcd215 een luxere variant was. Maar zoals altijd: Assumption is the mother of all fuckups...Sjoerd MP BMW schreef:Hoe kon je de radio nou vergeten, waarvan was je afgeleid? Had de verkoper tieten?
De grote aantallen zijn al ingeruild. En als je een zuinige diesel zoekt met weinig kilometers voor weinig geld kun je erg goedkoop winkelen. Zo hebben wij een Skoda Fabia Combi 1.2 TDI van 2011 met 15k kilometers voor "weinig" gekocht.alt schreef:Onlangs bij onze autoboer geweest voor een tweedehands Seat Ibiza op internet voor mijn zoon.
Wel het probleem met deze auto's is, dat de handel ze al sinds de zomer niet meer inkoopt. Het buitenland geen interesse heeft voor deze auto's te weinig vermogen, alleen voor NL gemaakt,
De wegenbelasting gaat per 1 jan 2014 in voor deze auto's.
Dat zal gaan inhouden dat men er velen dan gaan inruilen, v.w. de €. 900,00 wegenbelasting per jaar.
Hij wacht nu nog even, want de prijzen voor deze auto's gaan in 2014 hard vallen.
Hoe haal je hier DF uit? Ben ik benieuwd naar. Of heb je nog een andere auto?Gijzert schreef:Zo hebben wij een Skoda Fabia Combi 1.2 TDI van 2011 met 15k kilometers voor "weinig" gekocht.
Tijdelijk geen DF. Auto echt alleen maar voor vervoer. Maar gezien de bijdrages in het pa&ma topic even een centenkwestie. Prioriteiten liggen nu anders. Naast het werk en het aanstaande vaderschap ook begonnen aan een studie.Sjoerd MP BMW schreef:Dat is precies waarom ik m'n broer afraadde een Polo Bluemotion aan te schaffen, maar weer voor een MINI te gaan. Eventueel in diesel, gezien de kilometers. Na drie jaar wil je 'm bij de dealer inruilen, staat hele veld vol met Polo's. Een leaserd hoeft geen rekening te houden met marktwaarde van auto na zoveel jaar. Kijkt alleen naarbudget, imago, opties en bijtelling.
Hoe haal je hier DF uit? Ben ik benieuwd naar. Of heb je nog een andere auto?Gijzert schreef:Zo hebben wij een Skoda Fabia Combi 1.2 TDI van 2011 met 15k kilometers voor "weinig" gekocht.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten