Horloge / Horloges topic
-
- Auto: Fun Damn Mentally
-
OnlineLuco
Re: Horloge / Horloges topic
die is ook mooi robin, duur zeker 

- tomgtr
IWC is altijd moi. En altijd duur. Deze wel erg groot trouwens.
- dvh
Dikke klok 

-
dikke klok met 'n dik mötörblok:)

De SLS Black series onder de klökken:)
En hier een Fliegerchrono met 'n op 'n 7750 gebaseerde 79320:

Het verschil tussen een Benz en 'n AMG:)
De SLS Black series onder de klökken:)
En hier een Fliegerchrono met 'n op 'n 7750 gebaseerde 79320:
Het verschil tussen een Benz en 'n AMG:)
- dvh
Mooi uurwerkje.
Toch wel jammer dat die mooie techniek zo verborgen blijft.
- TijnGTi
Mooie klok voor een mooie prijsAerschtuner schreef:Blijft een hele mooie!
Ik overweeg de Longines Master Collection die bij Burger voor een hele scherpe prijs ligt: http://www.juwelierburger.com/NL/websho ... hrono.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik blijf het een schitterend horloge vinden en deze is echt heel scherp geprijsd volgens mij... Tweede weekend januari zit ik toch in Maastricht, dus dan maar eens binnenlopen daar.

@Robin
Mooie IWC

-
Je zou 'm eigenlijk omgedraaid moeten dragen:)dvh schreef:Mooi uurwerkje.
- Aerschtuner
Ik zie iedere keer die Legend Diver van dvh voorbij komen en daar ben ik toch ook wel erg van gecharmeerd. Er staat er nu in Duitsland eentje te koop voor 1300 euro en dat is ook nog de no date die ik graag zou willen. Pfff, twee totaal verschillende klokken eigenlijk, maar de keuze is wel moeilijk...
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Zal waarschijnlijk peperduur en hele knappe techniek zijn, maar zoiets doet me niets.Robin schreef:Je zou 'm eigenlijk omgedraaid moeten dragen:)dvh schreef:Mooi uurwerkje.
- dvh
blijf ook zoiets gaaf vinden.......

http://www.chrono24.nl/panerai/radiomir ... 607334.htm" onclick="window.open(this.href);return false;?
http://www.chrono24.nl/panerai/radiomir ... 607334.htm" onclick="window.open(this.href);return false;?
-
OnlineLuco
Ja, ik ook, beetje prijzig.
-
Ik heb er ook minimaal 45 man voor moeten ontslaan:))))Bram schreef:Zal waarschijnlijk peperduur en hele knappe techniek zijn, maar zoiets doet me niets.Robin schreef:Je zou 'm eigenlijk omgedraaid moeten dragen:)dvh schreef:Mooi uurwerkje.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
In dat geval zal ik hem dan maar niet bij je bestellen
, erg mooie klok in ieder geval ...
Ben

Ben
- TijnGTi
Vindt het zelf ook super klokjes. Alleen de manier van bedrijfsvoering omtrent de special editions ben ik niet zo over te spreken. Wanneer Panerai een special edition op de markt brengt zijn dit er maar meestal ~100 stuks. Met deze batch wordt er eerst langs het midden- en hoger management van Panerai gegaan waar men zich een mag toe eigenen. De rest komt vervolgens 'gewoon' op de markt. Staat meen ik op Watchuseek een heel stuk over. Overigens zou ik absoluut geen nee zeggen tegen deze Chronopassion Submersible, alleen is een dikke 13k euro mij toch echt iets te gortig.dvh schreef:blijf ook zoiets gaaf vinden.......
@Robin LOL
- ///Joost
Tsja...dat doen de merken als Ferrari ook als ze een speciaal model uitbrengen. Klantenbinding heet dat. Ze willen dat bestaande klanten bij hun blijven, dus vanuit bedrijfsvoering gezien nog niet eens zo'n slecht idee. Bovendien zijn die versies toch schrikbarend duur, dus waarom zou je je daar druk om maken?TijnGTi schreef: Vindt het zelf ook super klokjes. Alleen de manier van bedrijfsvoering omtrent de special editions ben ik niet zo over te spreken. Wanneer Panerai een special edition op de markt brengt zijn dit er maar meestal ~100 stuks. Met deze batch wordt er eerst langs het midden- en hoger management van Panerai gegaan waar men zich een mag toe eigenen. De rest komt vervolgens 'gewoon' op de markt. Staat meen ik op Watchuseek een heel stuk over.

- TijnGTi
Dat is nu net de clou, het is geen klantbinding, gezien de gratis premiums naar Panerai management gaan en niet naar trouwe klaten. Wanneer het zo zou verlopen als jij beschrijft zou ik het volkomen begrijpen. Dat van die prijzen klopt, verder dan een Luminor Marina zou ik niet komen. 13k voor bovenstaande of 12k voor een Radiomir Marina Militare Composite lukt mij helaas niet.///Joost schreef:Tsja...dat doen de merken als Ferrari ook als ze een speciaal model uitbrengen. Klantenbinding heet dat. Ze willen dat bestaande klanten bij hun blijven, dus vanuit bedrijfsvoering gezien nog niet eens zo'n slecht idee. Bovendien zijn die versies toch schrikbarend duur, dus waarom zou je je daar druk om maken?TijnGTi schreef: Vindt het zelf ook super klokjes. Alleen de manier van bedrijfsvoering omtrent de special editions ben ik niet zo over te spreken. Wanneer Panerai een special edition op de markt brengt zijn dit er maar meestal ~100 stuks. Met deze batch wordt er eerst langs het midden- en hoger management van Panerai gegaan waar men zich een mag toe eigenen. De rest komt vervolgens 'gewoon' op de markt. Staat meen ik op Watchuseek een heel stuk over.
Aangezien ik toch ziek thuis zit, maar eens zien of ik later vandaag wat plaatjes kan schieten van een andere strap op de Speedy.
- ///Joost
Ah, sorry, dat had ik verkeerd gelezen. Ja, ik ben het met je eens dat dat een beetje vreemd is. Gelukkig zijn er nog zo veel begeerlijke modellen buiten het merk Panerai. 

- TijnGTi
Exactly my thoughts, dan ga ik wel voor een Nautilus of Aquanaut van Patek Philippe voor zulke bedragen, daar zit toch net iets meer historie achter..///Joost schreef:Ah, sorry, dat had ik verkeerd gelezen. Ja, ik ben het met je eens dat dat een beetje vreemd is. Gelukkig zijn er nog zo veel begeerlijke modellen buiten het merk Panerai.
- Robertdj
Heb een wat kleinere Panerai geprobeerd, maar ik 'snap' dit klokken gewoon niet.
In navolging van alle natokritiek, voor het eerst mijn Speedy op staal

In navolging van alle natokritiek, voor het eerst mijn Speedy op staal

- ///Joost

Beste band voor een Speedy...period.
- Tim N
Speedy deed mijn liefde voor de El primero weer opbloeien.
Blijft een schitterende klok imho
Zenith class 4 El Primero, hier eens op staal

Maar het mooiste zit erin, caliber 400, zie dit linkje voor een volledige demontage met schitterend vastgelegde foto's

Blijft een schitterende klok imho
Zenith class 4 El Primero, hier eens op staal
Maar het mooiste zit erin, caliber 400, zie dit linkje voor een volledige demontage met schitterend vastgelegde foto's
- dvh
Ik ben en blijf niet zo van de stalen band. Dat is ook zo jammer van een Rolex..
Anyway. Zenith is een cool merk.
Maar doe mij deze maar.

De meeste vinden hem te druk.
Ik vind het een bijzonder fraaie klok.
Anyway. Zenith is een cool merk.
Maar doe mij deze maar.
De meeste vinden hem te druk.
Ik vind het een bijzonder fraaie klok.
- Tim N
Idd erg druk, en daardoor in mijn ogen teveel van het goede, alles in een willen stoppen.
Voor jou op leder band.
(vorige post linkje wel gezien van het caliber 400?)

Voor jou op leder band.

-
OnlineGodspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Ik ben zo'n idee dat mijn smaak voor horloges ietwat afwijkt van het gemiddelde hier, maar om toch nog even mee te doen:

Vanavond besteld. Kwam 'm tegen voor een leuke prijs en dacht die moet ik hebben! Ik twijfel wel of ik die brede lap achter de klok echt mooi vind, maar die is naar het schijnt afneembaar.
Loop normaal altijd met een TW Steel van 50 mm (TW11), maar een keer wat ingetogener is vast niks mis mee. Hopelijk komt 'ie snel binnen
Vanavond besteld. Kwam 'm tegen voor een leuke prijs en dacht die moet ik hebben! Ik twijfel wel of ik die brede lap achter de klok echt mooi vind, maar die is naar het schijnt afneembaar.
Loop normaal altijd met een TW Steel van 50 mm (TW11), maar een keer wat ingetogener is vast niks mis mee. Hopelijk komt 'ie snel binnen