Hier de link naar de rest van de foto's.
KLIK HIER
Nee, het idee is eigenlijk dat 't mercedes is, geloof ik...Eric H schreef:Klopt.
Ben er ook een keer geweest.
Zit nog niet echt een duidelijk idee achter de collectie, maar er staan wel mooie auto's voorzien van wat achtergrond info.
JDMCharade schreef:Werd mij verteld dat ze een loods vol hebben staan met wat er in de showroom staat hebben ze er meerdere van ''Mocht er wat kapot gaan'' kunnen ze t meteen overzetten... En ze hebben idd een 190 dtm replica auto daar doen ze diverse trackdays mee en organiseren ze evenementen voor klanten.
Wat de fok is dit nou weer voor een opmerking? Er zit geen duidelijk idee achter de collectie? Wat denk je van: een appeltje voor de dorst?Eric H schreef:Klopt.
Zit nog niet echt een duidelijk idee achter de collectie, maar er staan wel mooie auto's voorzien van wat achtergrond info.
Wat ik er mee bedoel is dat er op zich leuke auto's staan, absoluut, maaaaarrrr :Petrolhead Tom schreef:Wat de fok is dit nou weer voor een opmerking? Er zit geen duidelijk idee achter de collectie? Wat denk je van: een appeltje voor de dorst?Eric H schreef:Klopt.
Zit nog niet echt een duidelijk idee achter de collectie, maar er staan wel mooie auto's voorzien van wat achtergrond info.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eric H schreef:[qu
@Leonard : Klopt inderdaad.
Vroegah, toen OBL nog niet zo verbouwd was, hadden ze al een loods in het centrum waar een verzameling Kevers en Keveronderdelen stonden.
Toen, 80-er jaren, was al bekend dat de familie er een lekkere verzamelwoede op nahield.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 17 gasten